Selasa, Mei 27, 2008

Dah Penat.....

Arrgghhhhhhh...... TENSEN!!!TENSEN!!!TENSEN!!!!...... Semua tak menjadi ari ni. Penat je pegi Tg Malim. Semua hampeh. TAPI keje tetap keje. Suka tak suka aku tetap kena buat. Dah penat sangat. Arini nak balik awal. Malam ni nak bawak sikecik aku pegi jalan-jalan. Nak bawak dia pegi kedai ikan sebab dia ni suka ikan cam PAPA dia jugak. Asal tengok ikan je siap lompat-lompat lagi. Suka sangat. Kalau takde kelas minggu ni boleh jugak bawak dia pegi WETWORLD tapi aku ada kelaslah plak. Spoil betullah. Boleh jugak hilang tensen ni. Memang tengah serabut sangat ni. Dah bosan gile mengadap keje yang bodoh ni. Rasa aku plak yang dah nak jadi bodoh. Eeeeee.... tak sanggup aku jd bodoh sebab wat keje bodoh.... Bosanlah... aku nak baliklah......

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.