Jumaat, Mei 09, 2008

SELAMAT HARI IBU 2008

Diam tak diam dah masuk minggu kedua bulan May. Emmm.... bila dah masuk minggu kedua ni mmg gah dengan Sambutan Hari Ibu. Tak kira apa bangsa, agama dan warna kulit semua akan meraikan ibu masing-masing sebagai tanda penghormatan yang tidak terhingga terhadap insan yang bergelar ibu. Kepada yang masih mempunyai ibu kalian bertuah kerana berpeluang bersama ibu masing-masing dihari yang paling best ni. Kepada yang sudah tidak berpeluang, kuatkan semangat kerana perjalanan hidup kita masih terlalu jauh untuk diteruskan.

Tahun 2008 ni adalah tahun pertama aku tidak dapat meraikan sambutan Hari Ibu ini bersama insan tersayang. Tahun-tahun sebelum ni seronok sangat sbb bila datang je time ni mmg akan ada hadiah untuk dia. Allah Maha Berkuasa dan penentu segala-galanya. Dia pergi disaat aku perlukan dia selepas kehilangan ibu tersayang.

Tahun ni aku dah takde sesiapa lagi untuk aku meraikan Sambutan Hari Ibu ini. Sedih sangat bila ingat balik kenangan-kenangan lama. Pesanan aku kepada yang masih mempunyai insan tersayang bergelar Ibu. Hargailah mereka sebelum mereka pergi tinggalkan anda. Walau siapapun mereka, mereka wajar diberi perhatian selama mereka berada disisi anda.

Kepada sesiapa yang sudi untuk memberi aku peluang bagi meraikan hari yang berbahagia ini aku dengan sepenuh hati mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada kalian semua yang bergelar Ibu. Semoga kalian akan menjadi ibu yang lebih bertanggungjawab, penyayang dan beroleh keberkatan dari Allah hendaknya. Amin.......

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.