Sabtu, Mei 17, 2008

Virus dan Spyware

Salam mesra... Takde apa yang boleh aku buat ari ni kat opis selain dari YM ngan Mak Ngah aku. Punyelah semangat datang opis ari Sabtu ni. Cadangnya nak setllekan PSW untuk China Projek tapi sayang sejuta kali sayang bila on je PC dah kuar macam-macam error. Bila logon, semua file tak boleh nak bukak lagi. Antivirus aku yang selama ni paling hensem serta gagah perkasa kat kompeni ni pun boleh tersungkur menyembah bumi bila kena spyware ngan virus apa ntah namanya ni. Gagah apa ke benda camtu.... Arini pun aku silap jugak sebab lewat sampai opis. Pukul 11 baru masuk opis. Kalaulah awal-awal aku tau nak jadi camni tadi skang ni aku konpom dah ada kat dalam bas dah pegi tutttttttt . Boleh gak habiskan masa hujung minggu ni ngan Mak Ngah aku. Dia pun tengah bosan ngan tensen tu, Cian kat dia. Minta maaf yer sbb minggu ni saya tak boleh kesana jumpa awak. I'allah, kalau takde aral melintang bulan depan kita jumpa. Skang ni tunggu masa nak balik je pukul 1. Dah BOSANNNN sgt ni...........

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.