Selasa, Mei 27, 2008

Weekend Yang Best

Lama dah tak update blog sbb bizi bangat ngan keje. Sabtu ahad baru ni balik kampung sbb rutin bulanan. Jenguk sikecik aku yang 2 orang tulah. Macam-macam ragam 2 orang kecik ni. Ari ahad aritu bawak along pegi appoinment paediatrik ngan cara pulih kerja kat Hospital Kota Bharu. Entah apa angin dia kali ni semua aktiviti untuk dia semua dia taknak buat. Puas jugak aku pujuk tapi satu pun dia tak layan. Rupa-rupanya sebab dia datang ngan aku. Biaselah bila datang ngan papa.. manja pun lebihlah....

Kul 4 petang aku balik KL. Bawak along sekali sebab 30hb ni Along ada appoinment plak kat HKL. Sian dia sbb penat sampaikan aku tak sanggup nak terus balik KL. Sampai Bentong singgah tido semalaman sbb dah lewat sgt nak sampai KL. Semalam (Isnin) baru aku balik KL. Seronok gile Along aku tengok bila dapat berjalan jauh.

Malam tadi aku kuar ngan Along pegi Sg Buloh. Jumpa kawan aku. Bincang pasal insuran anak2 aku. Balik pun dalam kul 10 lebih dah. Baik umah malam tadi Along dok sibuk main lagi. Aku dah ngantuk gile tapi dia boleh plak kacau aku bila nampak aku cam nak lelap. Nakal betul. Lama-lama tu mungkin sbb dah bosan kot tengok aku tak layan dia. Dia terus baring sebelah aku. Aku sedar-sedar dia dah tido pun. Emmm.... nakal dan menghiburkan si kecik ni. Seronok peluk dia bila tido.............

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.