Ahad, Julai 27, 2008

International Adapter

Are u have international adapter? I'm not selling that adapter.... Pergh.. today is very2 tired. Round 1 Bandar Anyang semata-mata untuk mencari International Adapter. International Adapter ini ialah sambungan dari Plug 3 pin kepada 2 pin. Negara Korea menggunakan plug 2 pin yang berbentuk bulat. Setakat Malaysia punya plug memang tak masyuklah jawabnya. Nak taknak kena cari jugak sebab laptop dah nak habis bateri. Memang penat nak habiskan Anyang City sebab trend bandar Korea bukan atas tanah je tapi di bawah tanah pun ada lagi. Pada ingatan aku kalau banding ngan Malaysiaia, kedai-kedai kat bawah tanah ni takdelah sangat orang. Rupanya sangkaan aku tu meleset. Orang kat bawah tu lagi ramai dari kat atas. Mak aiiihhhh..... penat siot berjalan kaki memusing lorong2 bawah tanah tu. Yang banyaknyer kat bawah tu kedai jual pakaian je. Pastu kedai handphone. Lawa-lawa plak tu handphonenya tapi sayang sistem telekomunikasi kita tak sama dengan diorang. Kalo beli pun memang tak boleh guna kat Malaysia.

Lagi 1 kat sini yang paling nyata sekali banyaknyer ialah kedai makan. Terlalu banyak kedai makan. Walaupun ada 2 juta kedai makan pun yang pasti kita sebagai orang Islam jangan mimpi nak makan kat kedai2 tu. Setakat aku duduk sini yang aku makan burger seafood, dunkin donuts ngan maggi. Maggi tu pun memang aku bawak dari Malaysia. Kalaulah kita ni takde batas halal haram memang Heaven makanan kat sini. Terlalu banyak makanan dan untuk pengetahuan korang makanan ruji diorang still lagi nasi. Cuma aku yang makan nasi ni je yang baru sekali makan nasi sejak smgu yang lalu. Sebabnya yang jual nasi semua tempat tak halal. Thats no point untuk aku makan nasi. Belasah jelah burger ngan mknan2 ringan. Janji boleh hidup. Kalaulah Cayang aku yang datang sini mesti dia pengsan bila tak makan nasi. Sebab dia PECINTA NASIIIIII...... Bak kata pepatah Biar Mati Adat, Jangan Mati Pokok Padi...... Hahahhaha.......

1 Juri Propesional:

bAby_bEe berkata...

macam ku tahu sapa cayang mu itu =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.