Isnin, Julai 07, 2008

Malas Gileeee.....

Salam..... Uuuaaarggghhhhhhh.... Lama benor dah aku tido dr update blog ni. Emmm... still takde apa cite sbb sjak 2 menjak ni macam tak bape ada mood sangat nak menulis. Weekend baru ni aku balik Kelantan tengok 2 hero aku. Alhamdulillah semua sihat cuma si Angah je batuk cam nak lelah. Tapi dalam batuk-batuk tu pun lincah jugak. Merata dia panjat. Ahadnye plak aku ke KB bawak along pegi temujanji. Petang kul 4 baru balik KL. Jalan jem hujan plak lebat. Letih sangat2 aku rasa. Sampai KL dah kul 12 lebih. Pastu layan msg 2 3 lap ngan kawan-kawan aku. Terus tido zzzzzzzz......

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.