Selasa, Ogos 19, 2008

Advanced Specific Integrated System (ASIS)

Salam semua..... Arini sibuk dan penat sangat. Betul-betul keje aku kat sini. . Kehidupan aku kat sini macam biase je tapi pegi ngan balik keje jelah. Takde pun nak jalan mana-mana.

Kat ASIS
Seawal jam 9 pagi dah kuar dari hotel sbb Mr Lee kawan aku tu dah tunggu kat bawah. memang tepati masa mamat ni. Aku plak yang naik segan sebab kadang-kadang lewat 2 3 minit. Perjalanan ke ASIS ambik masa 1/3 jam. Sempatlah jugak layan lentok 2 3 lap... Hehehhe.... Sampai-sampai je terus wat keje.

Bilik Hotel aku. Nama hotel ni KABO Hotel.....

Nanti kul 12.30 tgh Mr Lee akan datang ajak aku pegi lunch. Emmm... soalan dia selalunya, What u want to eat today??? Anything but must be halal with me... Emm.. Ok.. Let's go to Alaska. Alaska??? Wow.. very long journey to Alaska... Hahahhaha..... Sebenarnya Alaska tu tempat makan yang amat best. Sajian kat sini secara buffet but don't wrong to choose. Salah pilih memang makan PORK lah jawabnya.... Yang boleh aku ambik hanyalah seafood. Ari-ari makan seafood. Boleh naik kandungan asid borik dalam darah aku camni. Dari makan tengahri sampailah ke makan burger Mc Donald.

Inilah Alaska yang aku maksudkan tu

With Mr Lee

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.