Jumaat, September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum w.b.t

Dikesempatan ini saya ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri untuk semua kawan-kawan yang mengenali diri saya khasnya dan yang tidak mengenali amnya. Di kesempatan inu jugak saya ingin memohon ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki seandainya dalam masa setahun ini saya ada terkasar bahasa dan menyinggung perasaan semasa bergurau atau bercakap baik secara sedar atau tidak sedar. Kepada yang memandu pulang berhati-hati dijalan raya dan jangan hadiahkan air mata kesedihan kepada ibu ayah di kampung. Sebelum saya undurkan diri lagi sekali saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIT DAN BATIN kepada semua yang membaca entry ini. Salam Sayang, salam rindu untuk semua. Sekian, wassalam........

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.