Isnin, November 03, 2008

Tag Menge'TAG'

First time aku tag.... Dah permintaan dr adik aku sorang ni. Kenalah jawab........


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

~Anak-anak, kerjaya, hp dan internet ! Kalo takde internet aku cam apa ntah......

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

~ Semalam beli SHRIMP BURGER masa makan malam~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?

~ Kat puncak Gunong EVEREST~ Impian giler nih

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

~Awek pun aku takde nak hubungan apa... Jawapan ni abg jawab pas abg dapat sorang awek Korea nih<

5. Adakah anda di lamun cinta?

~Tidak :D

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?

~Makan malam kat LotteRia, Lotte Mart, Busan...... Malam tadi... hehhehe

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
~Buku panduan melancong kat Korea.....

8. Apakah nama penuh kamu?
~Nama ku apa erkkkk..... lupalah.....

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

~Wat masa skang senang ngan ayah sebab Mak dah takde lagi......

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
~Ramai sgtlah.. Kang kalo tulis ader plak yg kecik ati.. BAek tak payah tulis.....

11. Christina atau Britney?

~Dua-dua tak minat

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
~Wat masa ni semua anto dobi sebab kat hotel takde mesin basuh :))

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?

~Memancing kat Perairan Spratly...... Idaman tuh :D

14. Pelukan atau ciuman?

~Dua-dua aku suka. Pas pelok terus ceom. Pelok ngan ceom anaklah.... Hahahhaha

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

~Nama dak ni Bee (Aku panggey dia Ema Kecik) Hahhahaha..... Alamak... mesti dia marah aku nih :-SS

~Org JB..

~DiE sUkA bOLeN, eh silap... BOWLING lah.... Pastu dia suka tengok wayang ngan ehem-ehem.....

16. 8 perkara yang amat saya gilai

~Memancing~

~Outdoor Camping…

~Futsal...

~Bola Tampar....

~b0wLiNg...

~Usik anak-anak

~sms

~cH0c0LaTe…

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
~Erkkk....

~ oOhh.. yE Ke…

~hAiSh…

~Mangkuk hayun...

~heK eLeH…

~Bizi tahap Cipan Sarkas...

~ Bongok....

~iNsyAaLLaH…

~ Alhamdulillah...

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.Terbaru ehh??

~Buku Pasport Antarabangsa Malaysia....

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

~Lagu dr cite GABAN

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu

~Membaca...

~Mengeja...

~Mengira...

~Blaja lupakan org...

~Blaja tak balas msg org...

~blaja tak layan org...

~bLaJa x mEnEriMa oWg LeN…

~bLaJa jgn BeRtoLaK aNsuR nGaN org..

Sebab aku dok kat Korea kan... camne nak layan org len =))=))

3 Juri Propesional:

bAby_bEe berkata...

~ salu main tenet abang godeh ape ek?

~ nak kawen kat puncak gunong b-( memang kje giler [-(

~ pasal buku yang abang beli ngan baca tu siot jek =))

~ amboi2... sedap jekkkk panggey cam tuh b-(

~ ngah kenen awek korea ker 8->

~ perkataan tu betol2 amek saya nyer.., cara eja pon sama :-w haishhhh x(

~ walau apapon yang terjadi, namo gado2 la yek? kawan kan? kite kawan kan? (big huggggg!)


abang take care kat sana ye... bile mo pulang ke cnie :>

Hanisham Ab Halim berkata...

Kalo tenet abg masok laman2 atau blog2 utk tengok politik mesia...

Gile takpe janji pastu masuk surat kabar BERITA HAIRAN....

Hahhahah... buku tu du-dua ada kat atas meja abg skang ni. Sebab tu terus tulis je....

Hehhehe... Ema Kecik... sedap aper.. sesedap MAGGI KARI Pedas Berapi.....

Emmm.. memang abg salu ckp camtu pun. Dah tengok ader dlm list balun jelah... Hahhaha.....

Skang ni tengah kenen awek korea sorang ni. Kalo dapat boleh ajak dia kawen kat puncak gunong.. Alang-alang dh gile baek buat benda giler terus.... hehheheh

Hehhehe... Dahlah... Malas nak layan cite tu lagi... Lupakan segala-galanya. Benda dah berlalu.

Bila mau pulang errkkkk..... Bila eh... bila abg di jemput utk jadi Perdana Menteri Malaysia kot sebagai BAPA PEMBANGKANG..... Muahahahahha......

tyuyu berkata...

erk?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.