Khamis, Disember 18, 2008

Follow the Leader

Salam.... Hehheehe.. baru aku perasan. Dah ader org follow blog aku rupanyer.... Time kasih yer kepada semua yg follow blog ni. Kalo ader yang tak kena silalah komen yer :D Jangan malu-malu tau. Buat macam blog org :))

Jumaat, Disember 12, 2008

Kembali Pulang

Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang

Lihatlah dia mulai bernyanyi
Coba merangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali

Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa laluku
Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang

Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Betapa senang ku dendangkan
Dan takkan ku lepaskan

Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa laluku

12 Dec 2008

Salam semua.....

Lama gile tak update blog. Sebabnyer aku takde apa nak dikongsi ngan korang semua. Sekarang ni aku di Korea lagi. 20/12 ni baru balik Malaysia. Aduiiii.. lamenyer kat sini. Dah letih dh ni asek ke Korea je. Tapi tak dapat pon lagi awek Korea. Hehehhe..... Kalo dapat mau aku bawak dia ke Malaysia. Kunun-kununlah........ Esok nak pergi berjalan-jalan cari makan ke Seoul. Terliur dah ni nak pekene nasi beriani Itaewoon... Jumpa di sana...... Chowwwww......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.