Jumaat, Disember 12, 2008

12 Dec 2008

Salam semua.....

Lama gile tak update blog. Sebabnyer aku takde apa nak dikongsi ngan korang semua. Sekarang ni aku di Korea lagi. 20/12 ni baru balik Malaysia. Aduiiii.. lamenyer kat sini. Dah letih dh ni asek ke Korea je. Tapi tak dapat pon lagi awek Korea. Hehehhe..... Kalo dapat mau aku bawak dia ke Malaysia. Kunun-kununlah........ Esok nak pergi berjalan-jalan cari makan ke Seoul. Terliur dah ni nak pekene nasi beriani Itaewoon... Jumpa di sana...... Chowwwww......

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.