Rabu, Januari 21, 2009

2008 Dalam Kenangan

Pejam celik, pejam celik dah pun 21 hari tahun 2009. Camne ngan azam korang. Dah bermula ke langkah pertama ke arah azam tu atau masih tertunggu-tunggu atau terfikir-fikir bila nak start. Jangan lambat-lambat beb. Apa azam aku tahun ni??? Hehhehe.. soalan ni patutnya korang tanya tahun 2008 lagi tapi tak kisahlah aku akan jawab jugak. Azam tahun ni nak lebih jadi MANUSIA yang happy. Tahun lepas aku rasa tahun sedih kot bagi aku. Banyak sangat kesedihan dari suka. Boleh kata setiap hari rasa kureng happy sbbnyer adalah.. hehhehe.. takkan tu pun aku nak detailkan kat sini. Mane boleh lorrrr..... TAPI bila masuk je tahun 2009 aku akan jadi SHAM yang baru. Aku nak lebih ceria dan lupakan segala yang terjadi pada tahun 2008. SELAMAT TINGGAL 2008, segala apa yang berlaku aku akan jadikan sebagai kenangan indah dan pengajaran yang paling berguna untuk aku teruskan hidup. Semoga 2009 akan membuka lembaran baru dan memberi lebih ketenangan kepada aku. Jalan terus kedepan, bukan ke belakang......

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.