Rabu, Januari 21, 2009

KASANOVA XXL

Hehhehe.. tengok tajuk je dah ader dalam pale otak aku yang mamat berlakon ni seorang yang bersaiz XXL. Memang betul pon. Ni 1st time aku tengok cerita ni. Minggu lepas tak tengok. Malam tadi pun sbb bosan. Nak tidur awal lagi then aku layanlah cite ni sampai habis. Menarik, tertarik dan kaulah the bomb bagi aku. Banyak pengajaran yang mana pada aku tema cerita ni kena dengan keadaan yang mengikuti arus kemajuan semasa. Kalo tengok dunia hari ini dah maju. Kalo nak kenal ngan mane2 awek atau balak tu just cari dalam internet je. Bak kata budak-budak skang semua kat hujung jari je beb. Rajin ngan tak je kan…..

Bercakap tentang dunia chat ni, aku rasa semua pun tahu kehebatannya. Hanya dengan sekali HAIIIII, mampu mengubah suasana hidup seseorang. Nak nak kalo yang di HAIII tu jenis melayan plak macam aku ni. Macam-macamlah kuar cite pastu. TAPI bagi aku yang tak bestnyer benda ni tak semua jujur bila ber chatting ni. Berbalik pada cerita Kasanova tadi, ini salah satu contoh apa yang aku perkatakan bab tidak jujur ni. OZI dan Merpati Blu saling mengenali antara satu sama lain hanya didalam chtting room tapi kedua-duanya belum pernah sekali pun bersua muka. Satu hari si OZI telah terjumpa satu envelope di dalam sebuah teksi yang dinaikinya yang mana didalam envelope tersebut mengandungi sejumlah wang yang agak banyak. Di sampul surat berkenaan tertulis nama dan alamat pemilik wang tersebut.

Nak jadikan cerita, OZI telah Berjaya menjejaki alamat tersebut dan dengan izin ALLAH dia telah Berjaya memulangkan wang tersebut kepada pemiliknya yang sah. Di pendekkan cerita, si pemilik wang telah keluar untuk dinner bersama ngan OZI. Apalagi, bangga gile mamat ni sbb dapat keluar dengan awek. Selang beberapa lama kemudian, OZI telah online yang mana sesi chatting bersama Merpati Blu pun bermula. Si Merpati Blu telah menelepon OZI dn ,mula menceritakan perihal apa yang berlaku sblm ni tanpa kedua-duanya mengetahui yang mereka pernah bertemu sebelum ni. Dalam perbualan tersebut, Merpati Blu telah menceritakan tentang keadaan fizikal OZI tanpa mengetahui bahawa yang sedang berada ditalian adalah OZI yang sebenar.

Ikut pengalaman aku ada segelintir yang berchatting ngan aku adalah dr kalngan yang tak jujur atau dalam erti kata lain nak kelentonglah. Aku rasa korang pun sependapat dengan aku. Aku ada jumpa 2 atau 3 orang yang mana aku berjaya kantoikan diorang hidup-hidup tanpa diorang sedar. Last-last bila aku bagitau diorang tipu terus OFFLINE….. Nak gelak pun ada tapi hakikatnya, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya terpijak dahan rapuh juga. BODOH punya tupai. Lenkali jangan jadi tupai tau tapi jadi BABUNNNNN.........

Untuk pengetahuan korang paling banyak aku kantoikan bab umur, jantina dan status. Camne aku kantoikan, sila YM aku untuk tuntut ilmu tu. Nanti dengan sendiri korang akan tau camne cara aku jalankan siasatan secara online… Hehhehehhe……. Takde main silap mate atau bela jin pon. Just guna psikologi. SAIKO bak kate orang sane tu….. Bila korang dah tau cara nya nnt, semasa korang chatt ngan dia korang akan tau yang chat ngan korang tu lelaki ke perempuan sebab sehebat2 seorang lelaki nak menyamar sebagai seorang perempuan takkan sama dengan perempuan yang tulin. Begitulah sebaliknya dengan perempuan. Meh kita cuba sama-sama………..

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.