Khamis, Januari 08, 2009

Raya @ KOREA

Masa ni time raya haji. Aku takde masa ni sbb aku kena beraya kat KOREA.... Arrghhhh... 1st time raya kat oversea. Mmg tak rase langsung hari raya. Pagi raya aku keje kat sana. Yang bestnyer sehari lepas tu geng-geng aku dari Malaysia smpai diorang bawakkan kitorang kek ngan kuih raya.... Dapatlah gak makan kuih raya. Time kasih yer kawan-kawan sbb korang still ingat kat aku yang tengah berjuang kat KOREA tu........


















0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.