Selasa, Mac 31, 2009

Uji otak korang......

Salam semua... Takde apa nak update. Just nak main kan sikit otak korang. Aku dapat benda ni dari internet. So ikut arahan kat bawah ni. Selamat ler korang. Satu pesanan dari aku, kalo kurang dari 1 minit normal, kurang 3 minit lempi (lembab pikap) dann lebih 3 minit mmg sah2 lembab. Anak aku pun lagi terer dari korang. Kalo rasa camne nak terer pegilah tanyer anak aku tu. Takpun ikuti petua kat bawah tu secara intensif. Hehhehe....

Cuba uji otak anda. Cari kepala seorang lelaki pada gambar yang ada di bawah:


Menurut kajian ahli perubatan:


=>Jika anda berjaya mencari kepala lelaki itu dalam 3 saat, anda adalah orang yang sangat genius. (Dengan syarat anda baru pertama kali melihat gambar di bawah.)


=>Jika anda berjaya mencari dalam masa tidak lebih 1 minit, otak anda adalah berfungsi seperti orang biasa.


=>Jika anda berjaya mencari dalam lingkungan masa 1-3 minit, otak anda di kategorikan lemah. Anda perlu makan banyak protein.


=>Jika anda berjaya mencari lebih dari 3 minit, anda mempunyai masalah yang sangat teruk. Otak anda terlalu lembab dan reaksi sangat teruk. Cadangan ahli perubatan ialah, anda di galakkan menonton kartun kerana ia dapat membantu otak anda untuk berkembang mengikut kemampuan otak anda.

SELAMAT MENCUBA








1 Juri Propesional:

Tanpa Nama berkata...

sy nmpk bijik kopi jek :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.