Khamis, April 30, 2009

CREATIVE ADS

Takde apa yang aku nak update malam ni sebabnya otak aku dah letih. Nak tidur kejap sbb kul 2.30 jap lagi nak bangun tengok Man U vs Arsenal. Kuat jugak Arsenal ni. Resah gelisah aku. Kalaulah Man U kalah malam ni habis aku esok kena kutuk ngan geng-geng Liverpool. Dahlah baru ni aku kutuk diorang ngan angka 5. Sebelum ni diorang bukan main berlagak lagi ngan angka 4 diorang. Isshhh.. tak baik takbur. TAPI dah memang takbur pun. Harap-harap malam ni Man U menang. Kalo tak esok aku pegi keje pakai telinga kuali. Sbb nak kena cari bahan yang mampu tahan panas. Tapi takpe, aku ada geng yang sama-sama Man U. Yang aku risau 1 je. Takut-takut geng-geng Man U aku ni MC plak esok. Macam diorang plak kena gunting rumput kat Old Trafford. Bukan boleh caya diorang ni. Garing macam buah berangan lah jawabnya aku esok kena goreng ngan geng-geng Kunyit tu. Diorang tu kalo dapat goreng bukan setakat masak, memang garing hbis kena. Yang paling tak tahan kalo diorang dapat gelak sambil mengelupur macam ayam kene cucuk tengkuk. Pergghhhh.... Ngeri-ngeri... Tak kenyang aku makan nasi kalo kena camtu sbb port menggoreng orang smp hangit ni bila time makan. Panjanglah plak aku tulis ni. Sebelum aku pejamkan mata aku yang tgh layu ni, hadiah tatapan mata korang tengoklah gambo-gambo kat bawah ni. Mane tau kot-kot boleh lelap lepas ni. What ever PONG, GLORY GLORY MAN U.....
























2 Juri Propesional:

Don Balon berkata...

menarik..

Webmaster berkata...

Mekasih rodong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.