Selasa, April 14, 2009

Funny Picture

Salam semua... Pada kawan-kawan yang tengah dok serabut pale sebab gaji belom dapat tu, jangan dok serabut-serabut. Relek... Kontrol macho cam aku ni. agak2 malas nak wat keje korang pi balik je. Jangan datang-datang lagi. Pada yang tak mau balik meh layan blog aku. Macam-macam ada kat sini. Awek je takde. Yang lain ada..... Sementara tu meh layan gambar kat bawah ni. Layannnnn......
















































2 Juri Propesional:

u. Masyitah berkata...

haiwan yang banyak memebri pengajaran dan hiburan kepada manusia di sebalik gelagat mereka.

Hanisham Ab Halim berkata...

Betul tu. Lagi satu banyak ciptaan kat dunia ni yang diaplikasi dari haiwan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.