Sabtu, April 18, 2009

Idola yang PENIPU!!!!

Malam ni aku dok lepak kat umah je sebab petang tadi dah kuar p NSK. Jalan-jalan sambil beli barang. Lepak-lepak malam ni sambil ronda-ronda blog kawan-kawan. Aku tertarik nak ulas sesuatu yang aku rasa menarik. Korang boleh baca kat Sang Kancil Haiwan Hebat. Komen aku, apa yang penulis ni tulis sangat betul. Dulu masa aku kecik-kecik aku selalu dihadapkan dengan cerita-cerita hebat tentang sang kancil ni. Emmm.. bila aku baca artikel yang aku bg kat atas tu baru aku sedar bahawasanya dulu aku telah terpedaya ngan idola kancil ni. Sampai aku rasa aku cukup bijak macam sang kancil bila dapat kelentong orang. TAPI rupanya, idola tu penipu besar. Cheh.. Hampeh betoiiiii.... Nasib baik tagline untuk kereta KANCIL tu SEBIJAK ANDA. Kalaulah dia letak tagline tu sebijak kancil mau aku jual kereta tu cepat-cepat. Bengang punya pasal.... Moral of the story, jangan main redah je untuk jadikan sesuatu tu IDOLA... Silap pilih jadi BIOLA nanti.... Muahahhaha.....

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.