Khamis, April 09, 2009

Lu Pikirlah Sendiri......



Salam semua.... Jangan pelik bila tengok gambo-gambo awek kat atas tu. Aku tak tau nak cakap apa tapi sbnarnyer aku menyampah je pun ngan program ni. Yang paling aku menyampah dan benci sangat ngan MUFtI, JAKIM dan Jabatan-jabatan Agama Islam yang ortodok UMNO ni. Sebabnya takde sekor pun makhluk yang aku sebut kat atas tu yang berani komen atau keluarkan FATWA tentang ni. Teloq dah dok dalam genggaman kot. Banyak munyik kena ramaihhhh... Kalo betullah korang ni pejuang Agama Islam, mane letaknyer maruah korang tentang anak-anak melayu Islam ni. Bercakap siang malam tapi pengecut. Nak lagi detail korang baca kat sini.

0 Juri Propesional:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.