Khamis, April 30, 2009

MAN U - 1 ARSENAL - 0

Pagi ni aku mampu senyum kambing sebab MAN U menang 1 - 0 pagi tadi. Hehhehe... Tahniah O-shea sebab ko dah tolong selamatkan aku dari kutukan. Yang tak best pagi ni ada sekor mamat BOSES cakap aku LEMBAB macam bos aku. Celaka betul. BAHLOL punya spesis. Datang keje ari-ari keje belasah orang je. Pastu rasa diri dia macam paling best lah kat dunia ni. Pendek kata semua tau. Semacam benda dia ada pengalaman. Gua taulah lu bagus MAT tapi tolong ler respek orang sikit. Ni cakap ikut sedap mulut je, binatang apa ko ni. Kalo aku cakap ko lembab tau plak ko melenting. Memang haram jadahlah mamat botak, gemuk dan pendek ni. Tahap Gaban kesialan ko ni tau tak. Kalo ko baca blog aku ni memang aku tujukan kutukan keras aku ni kat ko. Kalau ko rase ko anak jantan aku cabar ko komen kat ruangan yang aku sediakan tu. Kalu ko rase arini ko ada T**** lah. Kalo ko tinggalkan kat dalam peti ais kat umah ko aku tak boleh cakap apalah kan. Menatang beruk betul....... Harap pangkat je besor. Gaji 6 7 riban..... Akai TARAKKKK..... Lain kali cakap jangan guna otak. Guna je kepala lutut...... BODOH!!!!!!!

1 Juri Propesional:

Don Balon berkata...

sabor rodonc..
anyway koi bukan penyokong MU..
dan koi tok layan EPL sebab koi penyokong fanatik Real madrid semenjak kanak2..
tapi CL ni koi harap Barça menanc, walau musuh..maruah negara mesti dijaga beb.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.