Isnin, Mei 18, 2009

Impian Paling HANGIT!!!!!

Malam ni dok umah layan TV
Sebab tak tau nak watpe
Lepas berita tengok cite BIO-NIK
aku layan sampai abes

tiba-tiba.......

Aku rasa macam nak jadi cam dalam cite tu plak....
boleh ke???
Pastu dok menung layan angan-angan jap
Membayangkan bila aku jadi BIONIK.....
Lari laju, kuat dan hebat.... Layannnnnn
Perghhhh.... memang hangit betul impian aku ni.
CAM hampehhhhh......

7 Juri Propesional:

Don Balon berkata...

koi zaman bebudok dulu sokmo aa gitu..
le ning dalanc mimpi je la gamoknye.. :)

Webmaster berkata...

Don,
Hahhaha... Zaman budok dulu Ultraman pun aok nok jadi kot....

Don Balon berkata...

bukan takat atromen je echanc..
superman, sependemen, batman semua koi nok jadi.. pomen je koi tak mboh jadi.. kuikui

masih koi ingat lepaih balik tadika, koi, ja dan ragunathan terjun paya kering penuh semak dan semut api sebab jadi superman..kuikui

Webmaster berkata...

Hahhaha.. koi agok doh. Takpe wehhh.. skang ni time anok-anok pulok nak jadi gitu. Kadang-kadang koi bila dok umoh ngan anok2 selalu tengok diorang sengih sorang-sorang bila tengok atromen. Koi agok dia tengah berangan ler tu.... Berangan jd atromen...

kam berkata...

Kui kui... kalau la dah jadi ultraman ker binic woman ker superman ker atau man2 yang lain x yah la penat2 keja kan.. hi hi... jgn la sedih2 kawan! Walau ko x dak depan mata kami ko sentiasa di hati kami he.. he... teringin sup ketam wehhh...!!!

Pencetus Ilham berkata...

woi...kalau setakat badan cam ko ni, berangan jela...silap haribulan otromen, bionik pun mati tergelak tau tak dengar impian ko ni

Webmaster berkata...

Yati,
Eleh.. ko dengki lah tu. Ni yang malas aku nak berlagak ni. Baru berlagak sikit dh ramai yg jeles.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.