Jumaat, Mei 08, 2009

Sudah Kiiinaaaaa.......

Dah 2 ari lepak kat umah. MC sebab suspected Chikungunya. Memang merangkak aku kena. Sakit semua sendi-sendi ngan badan. Nak berjalan pun dh tak daya. Lepak kat umah jelah layan sikecik ni. Nak pengsan pun ada layan dia ni. Macam-macam kerenah dia. Dahlah aku dok meringkuk camni. Tapi layan kan jeeelaaahhhhhh...... Seumur hidup aku nilah demam yang paling ngeri pernah aku kena. Lumpuh sementara tubuh badan aku. Semua benda tak boleh buat kecuali baring sambil terkebil-kebil ngadap siling. Sabar-sabar.. Dugaan untuk aku ni.

6 Juri Propesional:

blur " ~ " specky o_O berkata...

dah agk dah :|

pat0tla k0l pon x pikap....da xleh nak bangun rupenye :-s

mkn 0bat ye....demam tu paling2 pon 2mgu :-s

nak p sane xhengat jln lak :-<

CakLam berkata...

Simpati.
Koi nengok sekarang ni memang perentan demam kut. Anok koi pun demam, jiran sebelah rumoh pun demam. rodong koi pun demam. Demam bende tu tak kesoh lah, pendek kata ramailah yang demam.
Insya Allah, Sakit/ demam tu ->
1)Penghapusan dosa.
2)Tuhan nak tingkatkan darjat kita disis Tuhan.

Don Balon berkata...

Sabor echanc..
baca selawat syifa' banyok2..

mrpainkillerz berkata...

oii.isham..dah sihat..datang lah Jerantut kita mengetea..lama dok jumpa aok nih..

Webmaster berkata...

Blur...

Dah beransur sihat ni. Tapi tak boleh nak aktif sgtlah,

CakLam,
Time kasih rodong. Betoi cakap aok tu. Memang musim skang ni. Nyamuk aedes bermaharajalela wehh...

Don,
I'allah, koi amalkan apa awok bgtau tu. Time kaseh rodong.

Painkillerz,
Hheheh.. Koi tengoh sakit ni weh, aok bg ler no tepon aok. Ni no tepon koi. 012-2472467. Apa-apa pon terima kasih rodong sbb jenguk blog koi ni. Koi menjemput aok jadi follower....

Pencetus Ilham berkata...

ish...ish...ish...cian aku nengok nyer...tula ko...berfoya je kejanya, orang makannsi, ko makan nyamuk...ish ish ish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.