Selasa, Mei 26, 2009

Teka GOLLLLL!!!!!!!

VS



Mari!!! Mari!!!.... Peraduan teka kacang sudah dibuka... Anda teka berapa jumlah gol kedua-dua pasukan tu. Mari kita tengok siapa yang kena........ Seandainya anda menang hadiah lumayan menanti anda. Hadiah berbentuk pakej perlindungan perubatan dan pergigian percuma di semua Hospital Kerajaan di seluruh negara. INGAT!!!! Hospital Kerajaan.... Jangan gatal-gatal pergi Hospital Ampang Puteri plak....

22 Juri Propesional:

miss GAZA berkata...

tak lumayan pon hadiahh tu..
xmo masuklah!
:p

Webmaster berkata...

Lumayan tu. Siap ditawarkan pakej penginapan dan pengangkutan percuma lagi.

miss GAZA berkata...

err,
nak teka..
1-1!
satu sama.
:p

pnalti last mnang kat barcelonaaa.

hehehe
leh tka banyak2 kali x?

Webmaster berkata...

Lain kali teka camni....

Man Utd - 3 Barca - 1

Hahahhaha.....

miss GAZA berkata...

ala..
takut MU kalah la tu..

lalalala~

Webmaster berkata...

Eerkkkk.....

blur " ~ " specky o_O berkata...

xkesahla bape g0l [-(

yg penting MU menang

lalallaaaa :-"

Webmaster berkata...

Emmm.. dah ader penyokong MU kat sini. Glory glory Man U....

miss GAZA berkata...

...
..
.
.
.
.
barcelona mana??

Webmaster berkata...

Penyokong Barca tengah makan nasi... Takpun tengah dapatkan rawatan percuma kat mana-mana spital kerajaan.

blur " ~ " specky o_O berkata...

susah nak tgk MU jatuh kat tgn grup len

lalalalaaaa :-"

miss GAZA berkata...

takpa2 kita tengok..
:p

Don Balon berkata...

koi maleh nok teka sebab Barça jugek yanc menanc..
¡Força Barça!

Webmaster berkata...

Wah..Wah..Wah.. Don suda sampeiii wehhh... Penyokong fanatik Liga Sepanyol ni....

miss GAZA berkata...

yeye..
eh don,
kta mcm geng ja?
:p

Webmaster berkata...

Hehhehe... ada geng ehhh... emmm.. baru 2 sama. Mane lagi geng2 Man U ni.... Senyap jek. Ke tgh dapatkan rawatan percuma ni...

Dida... berkata...

Saya nak teka.. saya nak teka...

Barc-2 MU-1

Sebab apa saya teka Barcelona akan menang? sbb saya minat kat Messy...
Terry Henry pun sy minat..

Wahhh.. kite tengok siapa yg kenaaa...

apa2 pun.. kalau Barcelona kalah.. saya org pertama yg akan nyorok belakang pintu.. hahaha..

Webmaster berkata...

Dida,
Emmm.. Dah jadi pengikut Miss Gaza ngan Don Balun ni. Haiipppp......

ije berkata...

bukan kat hospital kerajaan kena cas gak ke rm1? haha

miss GAZA berkata...

Kak Dida,
kita mmg geng dr dulu lagi kn?kn?
nmpaknya pnyokong Barca mndahului pnyokong MU yg hilang ntah ke mana..
tak gitu don n k.dida?
jgnla jeless.
:p

Webmaster berkata...

Ije,
RM1 tu kene bayo sendiri sebab kos admin... hehheheh

Miss,
Penyokong MU tengah kumpul tenaga sbb nak berjaga malam ni. Tido kene cukup baru boleh bg supporting yang MANTOPPPPP.... Hehehhehe

miss GAZA berkata...

Barca menang 2-0.
amacam??
k.dida,
kta mnanglaa..

lalalala~
:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.