Isnin, Jun 29, 2009

Air Mata Lelaki

Di copy dari blog Nong.

Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Untuk melihat lelaki menangis amatlah payah. Diantara tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan hebat ialah:

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.
2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.
3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.
4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.
5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.
7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.
8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari orang lain.
10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.
12. Dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama.
13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.
14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.
16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.
17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.
18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.
19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.
20. Apabila timbul orang ketiga,dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 % mencintai kekasihnya.
23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

HARGAILAH MEREKA.

9 Juri Propesional:

Webmaster berkata...

Uiksss.... Lama tak wat posting. Last2 malam ni ada plak. Mane dapat line internet ni???

Redz da Tsar berkata...

hahah... Aku tak pernah lagi tengok lelaki mengangis kerana perempuan... Kalu setakat panas hati atau koyak kecewa ada la... Menangis belum lagi...

Tapi, ada la nanti kot... haha

AuraFIza berkata...

aah..btol2..
org da pnah jmp laki camtu..
tp sygnya, jodoh takde :(

zai berkata...

Eh zaman sekarang, lelaki kalau menangis kat makwe lagi x leh pcaya...taktik jer tu nak bagi kesian..pastu lepas kawin baru tau dulu tu letak eye mo jer hebehe..

Don Balon berkata...

ada..kuikui

blur " ~ " specky o_O berkata...

kekaseh ati sy xmcm ni p0n [-x

asek nak kutuk je adelah *dush*

DEPU-DEPU berkata...

Salam..ECHAM..

Saya suka blog nie..First time loggin .saya join ah..

DEPU-DEPU berkata...

Salam ECHAM...

Saya suka blog nie first time loggin .saya join ah

tyuyu berkata...

aiseh...owg tak cyer arr sema ni..konon jer air mater lelaki la ni...tak tara maner pown hebat penangan tu..blek2 dyer gak yang curang..setia konon..

pls: tak sema lelaki cm tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.