Khamis, Jun 04, 2009

Apa cite ni beb.......

Cuba korang tengok memo ni. Cerita banyak tak guna beb. Bangga betul aku dok kat negara yang kunun-kunun negara ISLAM ni. Lu tengok jelah bro, nak sembahyang pun kena minta izin. Memang GUMMED PUNK.... Sebenarnyer dah lama pun benda ni dan dah banyak pun syarikat yang amalkan polisi ni. Aku ingat lagi masa aku keje kat JB dulu. Nak pegi sembahyang jumaat setiap 2 minggu sekali je. Tiap-tiap minggu tak boleh. Pastu kalo nak kuar pegi sembahyang tu kena minta sign ngan JANET dan Amy. 2 2 ekor ni berbangsa Cina yang beragama apa ntah. Tapi yg aku pasti dia bukan Islam. Korang pikirlahkan camnelah nasib budak-budak kat sana tu. Nak tukar kerja bukan sesuatu yang senang pun. Nak taknak, suka atau tak segala dasar YAHUDI HARAM kat kilang tu tetap kena tempuh jugak dek kawan-kawan dan aku sendiri kat sana. Memang HARAM ZADENNNNN..............



Klik gambo untuk besarkan.
Align Centre

1 Juri Propesional:

miss GAZA berkata...

biar betul gini???
cisss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.