Selasa, Jun 02, 2009

Bila aku jadi Optimus Prime.

Cerita yang aku tunggu-tunggu kemunculannya..... Pastu mulalah berangan nak jadi Optimus Prime plak ni. Boleh bertukar jadi Kepala Treler. Tapi kalo aku jadi Optimus Prime aku nak berubah jadi lori sawit. Boleh loding buah sawit bapak aku. Pastu anto pegi kilang. Dapat duit cashhhh.....




12 Juri Propesional:

blur " ~ " specky o_O berkata...

buah bapak aku :|

Webmaster berkata...

Olyn...
Memanglah, buah sawit. Nape??? Tak pernah tgk buah sawit ke.

blur " ~ " specky o_O berkata...

eleh....dan2 tukor lalalalaaa :-"

miss GAZA berkata...

nk jadi pngangkot buah klapa sawett pulak..
:p

tp serius,
gambaq transformer ni mmg best pon!
tak jemu tengok banyak kali.
=D

Webmaster berkata...

Olyn,
Tukor ape?

Miss,
A'ah... Kalo jadi optimus prime lah...

Fadh berkata...

ha ha ha dari ko tukar jadi lori sawit baik ko tukar jadi pengerusi felda...kaya beb he he he

Koi 9w2mzr berkata...

best citer ni..kalo tengok kali ke 2 jd boring pulok..plot dia kite bleh agok..hehe,koi ade lori sebeijik nak buat angkut buoh ok te..lory aNTU

Webmaster berkata...

Fadh,
Idea yang bernas. Nanti koi usahakan rampasan kuase tu. Bila dapat je koi lantik aok jadik Tuan Punahsihat koi. Hahhahah

Koi,
Aok doh tengok ler ni... Jangan cite wehh. Koi belum nengok lagi. Aok angkutlah mende lain lori ANTU aok tu. Kalo ngangkut buah kang menganggur loh pulok Optimus Prime koi. Takde keje nok di buatnyer nnt.

Don Balon berkata...

lah berangan lagi budok echanc ni..kuikui

Webmaster berkata...

Don,
Hahhaha....

Dida... berkata...

Uik... background baru..

takde menda lain ke nak jadi? jadi la anak soleh ke.. suami mithali ke..
ada ke nak jadi robot..

Kalau saya la dapat robot tu.. saya patah2 kan body dia.. pastu saya pasang balik.. takde keje kannn..

Webmaster berkata...

Dida,
Baru malam tadi tukar. Sebab dah jadi semualah baru saya jadi robot tu.

Errrkkk, nak patah2 kan ke. Adoiiiii laaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.