Jumaat, Jun 26, 2009

If only I'm Rich


I will buy Moonlight



My bedroom will have a window which can look for the world



MY PET WITH THE DIAMOND TEETH



My pretty servant always ready



MY GLASS MADE ONLY BY ORIGINAL DIAMOND



IF I HAVE TIME, I WILL PLAY GOLF ON THE BOAT



MY SECURITY FOR 24 HOURS




ONLY SPRING WATER FROM THE HIMALAYAS TO FLUSH MY TOILET



TOILET PAPER



MY SWIMMING POOL CAN ONLY FILL IN WITH EXPENSIVE PERFUME



ONLY A PROFESSIONAL CAN WASH MY CAR WHICH WAS GOLD PLATED



MY LAPTOP WITH DIAMOND EDGING AND HAS Intel Pentium IX WITH RAM 30 Gigabite



MY TRAVELING CAR



MY HOLIDAY HOUSE



Wah..wah..wah.. Sampai tersengih-sengih, ternganga-nganga ehhh berangan.....
CUKUP!! CUKUP!!!! Jangan LAYAN SANGAT MIMPI-MIMPI indah tu... Dah-dah... Pegi wat keje plak.. Berangan je kejenya ehhhh... Biase ni.. Haaaaiippppp.....

8 Juri Propesional:

zai berkata...

Salam..
Nak macam diatas mudah jer, beramallah banyak2...pastikan kita mati dalam keadaan beriman pasti impian akan jadi lebih hebat dan indah dari semua diatas, hebat lagi disyurga adik akan dikelilingi 99 bidadari yg cantiknya tidak terhingga dan kehidupan yg tak sama mcm didunia..alahai beruntungnya jadi lelaki ni...

miss GAZA berkata...

oit!!
ku ternganga kejap.
siyess.
haha
=p

a kl citizen berkata...

syurga dunia...

Dida... berkata...

Mak oii.. nak berangan pun agak2 laa... ni smpai nak mandi swimming pool minyak wangi segala..... apakah???

tapi takpe... kdg2 berangan mcm ni sekali sekala takpe... jgn smpai jd mat jenin sudah... Kaya harta tak bererti bahagia ok... yg penting, kaya dgn budi bahasa dan kaya iman.. takpe...

Don Balon berkata...

Kuikui..
rajin aok berangan yek..
tapi pesan koi nok kaya jangan masuk MLM..hehe

AuraFIza berkata...

takpe..
berangan tak salah..
tnpa angan2, mimpi takkan jadi kenyataan..
tp klo da berangan camtu, agak mlampau gak r..
ahahhaha..

Fadh berkata...

ha ha ha tahap melampau angan aok nie...don, dunia bisnes sekarang nie semua dah beralih ke mlm...tp koi xkate yang mlm nie bagus dan koi juga xkate mlm nie bagus...tiap sesuatu ada baik buruk nyer...atas kite laa menilai nyer.

Webmaster berkata...

Salam Semua,

Kak Zai,
Terima kasih atas ingatan akak. Betul apa akak cakap tu. Semuanya indah kat sana nnt. Kat dunia ni kalo indah pun hanya bersifat sementara dan takkan kekal malah akan buat kita mkin lalai dan hanyut lebih jauh.

Mis,
Dah2. Jangan nak nganga lagi. Masuk lalat satgi saya taktau....

Akak KL Citizen,
Angan-angan tahap cipan crazy tu. Hehehe....

Dida,
Alang-alang nak berangan bior dahsyat. Setakat sikit2 membazir je. Berangan kena grand....

Don,
Koi tak minat MLM. Payoh nok convince org.

Fiza,
Melampau ke??? Berangan kena melampau dan kalo boleh melebihi akal pemikiran manusia.

Cikgu Fadh,
Memang melampau gile. Tak pernah dipikir insan bernama manusia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.