Selasa, Julai 07, 2009

Aku VS Peragut

Ahad lepas aku ke Econsave Sg Buloh. Biase ler kalo awal-awal dapat gaji. Shopping barang dapurlah. Sampai je Econsave orang dah bersusun macam Econsave nak bagi sedekah daging time hari raya Kurban. Aku terus naik ke tingkat atas untuk cari kepala paip. Cari punya cari dapatlah jugak. Pastu dah puas hati turun bawah plak cari barang dapur. Lama gak kat dalam Econsave tu. Sampai naik hafal aku dialog lelong ikan diorang. Settle semua kat kaunter aku pun keluarlah dari pintu utama Econsave. Tiba-tiba....

Tolong-tolong... peragut!!!!!....

Sebagai seorang yang pernah bercita-cita nak jadi Optimus Prime dan tergolong dalam golongan Autobot penyelamat dunia tanpa aku sedar aku dah bukak langkah seribu kejar mamat peragut tu. Segala-galanya berlaku pantas sangat. Yang aku tau aku dah tolak jatuh mamat peragut tu dari motor dia. Terus aku sentap baju dia untuk terbalikkan dia yang tengah tertiarap.

Aku: Nape ko meragut hahhhh???
Peragut: Mane ade bang
Aku: Oooo.. nak menipu yer. Ambik kau.... (sambil aku lempang muka peragut tu)
Peragut: Adoiiii bang.. tolong bang... sakit bang..
Aku: Nape ko meragut???
Peragut: Mane ada saya meragut beg tangan
Aku: Abestu apa yg ko ragut?
Peragut: Sebenarnyer saya bukan meragut beg wanita tapi meragut HATI WANITA.....

Cheh... Khairil Rashid Sinar FM rupanyerrrrrr...............

10 Juri Propesional:

Fadh berkata...

ceh gampang aok...ye ye koi bace...nak buat awok pun agok2 laa he he he

zai berkata...

Laa..cis kurang asem btol la..penuh feeling akak baca entri ni dari mula tadi..terasa kagum giler dgn superman akak nie..tau2 hampeh...wakena beb !!!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin berkata...

Hahaha...aku xfaham.Spe yg jerit peragut?

norain ishak berkata...

haha..
suspen toll lar..baru je nak puji..
ngeh3..

Dida... berkata...

huk aloh... ingatkan kisah benar la tadi... baru je nak bayangkan betapa machonya aok berlari2 kejar peragut n lempang dia....

tak jadi arr nak puji... tarik balik.. hahahaha....

kakpah berkata...

ni cerita rekaan ke drama. (eh..apa bezanya)
pandai echam buat cerita lawak nih...

Eyna's berkata...

Koi baru bercadang nak memuji kehebatan aok...
hampeh tul...daku tertipu akhirnya....

relevan berkata...

Lor..gitu yak..

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru berkata...

hahaha..suspen koi weh!

Kamria berkata...

Sehh.... ingat betui2 dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.