Isnin, Julai 27, 2009

Benda paling aku BENGKEK....

1) Orang buat bising time aku nak tido. Lain kali kalo nak bising pegi bising kat zoo Singapore.

2)Manusia kedekut tahap Gaban. Aku paling heran kenapa ada org kedekut kat dunia ni. PAdahal rezeki tu bukan dia punyer pun.

3) Malaun-malaun yang suka wat misskol kat aku padahal dia yang sebuk nak cakap ngan aku pastu aku plak kena kol balik. Yang ni jenis customer aku punyer perangai. Ayat paling best "Call Me"...

4) Drebar kereta atau apa jua kenderaan kat darat yang duduk lane kanan dengan kelajuan semut api. Cam hampehhhh... kot yer pun nak hati-hati janganlah bikin aku panas....

5) Orang tipu aku. Benda paling aku tak suka tapi benda nilah paling banyak aku kena. Takpe-takpe... hero Tamil memang camtu. Kalah dulu....

6) Asap rokok.... aku kureng suke asap rokok sebab aku boleh batuk pastu.

7) Orang yang suka uji tahap kesabaran aku. Kalo ada memang aku terajang tiruk rusuk kanan dia.

8) Orang geletek aku pastu dia gelak macam nak mati. Benda ni paling aku benci. Macam kena saka aku kalo kena camni tau tak.

9) Orang BANGANG tapi berlagak TERER... Kat kilang aku banyak spesis ni. Nasib baik zoo jauh. Kalo tak aku letak je kat pintu masuk zoo tu. Jadi MASKOT!!!!

10) LAST sekali. Bila ada kawan yang tak reti nak hargai diri aku. Aku manusia biase je. Tak lepas dari wat silap. TAPI apa aku kesah.... Lantak ko lah.....

16 Juri Propesional:

ummu Masyitah berkata...

hi hi.nasib baik zoo jauh..
tapi no 9 tu mmg selalu jumpa.kat mana2 pun.mmg bengkek tahap gabanlah kalau saya.

lagi satu klu cuma2 nak miss call.heiii bengkek sesangatlah.apa2 pun,klu bengkek pasal orang lain,kena tarik nafas pnjg2.ambik oksigen...

ZOOL@TOD berkata...

SAya punya list Bengkek lebih kurang ECHAM punya kecuali nombor 8. Saya selalunya berada di pihak lawan. he.. he.. he..

Eyna's berkata...

Koi pun sama ...bengkek je mcm yg aok tulih no 3 tu...dah tau nak cakap dgn kite...buat misskol ngapenye...ingat kita tipon dia guna air liur je ke....

Jimat sorang2 jek...ape barang....

Bab asap rokok...kekadang cian abg koi...mase kat umah...kalau nak fogging...dia kena dok kat luar umah... ubat nyamuk dah cukup kat dalam umah...gi lah dok luar plak...

AzMas berkata...

Eh cam... 10 mende ni kena suka sangat2 tau, baru ler tak kan mendampingi kita... hwa hwa hwa.

Dida... berkata...

Salam...

Ni entry lepas geram ke apa? banyak2 bersabar ok...

Jgn lekas marah.. nnti muka nmpk tua dari usia sebenar.... kalau nak marah... terus ambil wudhu.. gerenti lepas tu cool balik..

Dida... berkata...

Salam...

Ni entry lepas geram ke apa? banyak2 bersabar ok...

Jgn lekas marah.. nnti muka nmpk tua dari usia sebenar.... kalau nak marah... terus ambil wudhu.. gerenti lepas tu cool balik..

Dida... berkata...

Salam...

Ni entry lepas geram ke apa? banyak2 bersabar ok...

Jgn lekas marah.. nnti muka nmpk tua dari usia sebenar.... kalau nak marah... terus ambil wudhu.. gerenti lepas tu cool balik..

DaliaLiyana berkata...

kalau ade yg wat miskol..jgn layan..dia ingat kite ni tokeh maxis? celcom? dg? hehehhee...
cool bro...cam tgh hangin je dalia baca sume2 point dalam entry tu....:)

Fadh berkata...

koi paling benci dengan 10 perkara yang aok sebutkan tue he he he he

padelkopak berkata...

aku juga seperti itu.memang pantang melihat kelibat kenderaan berkelajuan tahap merangkak tetapi tidak sedar diri berada di lane kanan.macam lahanat!kahkahkah.

relevan berkata...

Lor..aok..pakat sekeh2 jer sekor2 mana2 yang buat aok boley jd baran tu..

hai berkata...

rasanya suma2 tu boleh tahan lagi,tapi yang koi paling bengkeknyer hok no 6 tu...mintok maaf cakap le biasenya org2 gini memang jenis ikut suka ati dia je!!!

Saliza berkata...

Hak no 2 n 3 tu koi setuju sgt...

a kl citizen berkata...

no 4 tu...akak lah tu...hahaha

lantak orang kat belakang...dah jalan 1 lane aje, camana nak ke tepi...sapa suruh duduk belakang akak

kalau jalan 3 lane takdela duk kat kanan tu...

kakpah berkata...

echam, salam. memanglah bengkek tahap gaban. kalau ada orang buat miskol, pedulikkan je. kakpah tak pernah layan. Kalau dia nak cakap, kollah balik.

Webmaster@Echam berkata...

Salam tu all.

Ummu,
Saya pk nak letak kat zoo je.. hehheh sbb senang nak bg diorang makan...

Zool,
Cheh.. ko tukang geletek rupanyer. Terancam aku kalo dok dekat ngan ko ni.

Eyna,
cian ke abg aok. Apa kata kalo suh abg aok ambik tender fogging nyamuk.. Hehehhe...

Mas,
Takde maknenyer koi nok gemor. Maroh ade ler...

Dida,
Uiksss... sampai 3x. Sehat ke wehhh??? Sbb org jauhkan kenalah tanyer. Hehehhe...

Dalia,
Tiba2 jadi hangin bila tulis posting ni. Tu yang ayat len macam je tu....

Cikgu Fadh,
Aok benci jugek ke.. Emmmm... moh kita boikot semua benda tu...

Padel,
Koi nok tanyer ikhlas kat aok... Kalo jumpa org camtu apa aok buat?? Kalo koi, koi horn je sampai dia dok lane kecemasan. Pasu koi blah.. hahahhaha. Jahat dok koiiii...

Abg syed,
Koi jadi baran bila ingat semua benda tu.

Kak Hai,
Koi tok ngisap rokok. Sbb tu koi tak minat ngan asap2 ni. Kalo kat opis koi budok2 dh tau koi tok buleh kena asap rokok. Batuk koi.

Cikgu Saliza,
Aok pun tak suke jugek ke... emmm.. kira2 lebih kurang list koilah juge yer...

Akak Warga KL,
Akak tolong bagi no plat kete akak. Nanti kalo saya jumpa boleh saya horn akak sepanjang jalan. bukan apa, saje hiburkan hati sbb tengah tensen yang amat..... adoiii laaaaaa....

kak pah,
saya pun tak layan. kalo tepon pun time dah nak balik br saya kol. Baru kejam namanyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.