Khamis, Julai 16, 2009

Buah tangan dari Insan Gagah

1. Bekas kekasih saya adalah :
> 2 2 orang perempuan.

2. Saya sedang mendengar :
> Orang membebel...

3. Mungkin saya patut :
> Balik umah tengok cite GABAN

4. Saya suka :
> tido...tido...& tido.... main tikam seposen

5. Sahabat-sahabat baik saya :
> semua orang yang sanggup dn boleh tahan kutukan aku

6. Saya tak faham :
>KENAPA HR aku BANGANG sangat

7. Saya kehilangan :
> kutu kat atas kepala masa darjah 2

8. Ramai yang kata :
> AKU baikkkk.. muahahhah

9. Makna nama saya :
> Yang berpangkat

10. Cinta itu adalah :
> NTAH... mane aku tau.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
> berperang ngan DECEPTICON

12. Saya akan cuba :
> wat-wat lupa balas tag ni.. hhehheh

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
> FOREVER....


14. Telefon bimbit saya :
> Hanpon Batu Bata cap simen orang kuat

15. Bila saya terjaga dari tidur :
> Rase nak pegi makan. Pastu tido balik.. Ala-ala hamster.. hahahah

16. Saya paling meluat bila :
> tak dapat nak tengok TV 1 masa hari ada cerita Masked Rider black.

17. Pesta/Parti adalah :
> PARTI PAS

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
> Beruang KUTUB yang tak pakai bulu

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
> Masa umur setahun jagung.. Sekarang ni dah masuk setahun pisang.

20. Hari ini :
> Hari Khamis, malam Jumaat... Malam ni baca Yassin kat Surau... Pastu.. ehem2... mauahahhaha

21. Malam ini saya akan :
> Buat benda2 Sunat... erkkkk.. apa ehhhh

22. Esok saya akan :
> MC.. hahahahha (protes sebab tindakan bodoh HR)

23. Saya betul-betul inginkan :
> Berjabat salam ngan Optimus Prime

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
> Sekali ku tengok macam kenal tapi dimana yaaaaa.. ehhh.. akulah tu.. cheh.. tak guna betul.. baru perasan.

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
> Pasaraya Max Value kat depan umah aku.

26. Makanan barat atau Jepun :
> Paling suka SHUSHI makan ngan ikan TUNA...

27. Bilik yang terang atau gelap :
> Of courselah yang malap2....

28. Makanan Segera adalah :
> MAGGI

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
> Nama ko sape ekkkk...

30. Siapa yang anda mahu TAG?

> Ada 10 orang yang akan kena... Muahahhaha.. Untuk kali ni semua aku kasi kat kaum hawa dulu. Untuk yang lelaki korang tunggu kalo aku kena tag lagi pasni.....

1) Olyn


2) Dida


3) Kak Zai


4) Kak Pah


5) Zetty


6) Akak Teacher KL Citizen


7) Kak Maiyah


8) Kamria


9) Fiza


10) Miss Gaza


Muahahahhahahahhahaahahahhahahhahah.......................

9 Juri Propesional:

a kl citizen berkata...

beriya kita berkejar ke sini.. ingat dapat hadiah bag ke..

dapat tag lagi ada...

mmm... nak buat solat istikharah , nk jawab ke idak..

anyway tq

kakpah berkata...

hehe.. pandai je echam nak bagi kakpah keje eh. macam cikgu kl citizen gak.. kena solat istikharah dulu hehe...

zai berkata...

Laaa...dah agak dah mesti nak TAG kan orang nie...kalau jawap nak bagi ape ? sbb terpaksa jawab dengan segala susah payah nie..hukhukhuk !!!

AuraFIza berkata...

ini ke hadiahnye??
waahhh..tenkiu sooooooo much!!
really..really..really..really(108x) appreciate dis 'special' present..
wahahahha..

sabo je la ;)

Dida... berkata...

ayooo... kena tag ke....

anyway.. thanks sbb sudi senaraikan nama saya kat sini.. InsyaAllah saya buat la nanti.. tp bila tu.. tak pasti lagi....

lepas buat tag takde souvenier apa2 ke? penat ni nak perah otak nk jawab soalan2 nih..hehehehe...

Eyna's berkata...

Bagus btul kalau anak2 murid koi smua cam aok ...pantas btul siapkan keje umah...jawapan plak tu tiptop...A++.

ni yg koi suka bg keje umah slalu ni...SYABAS3....

zetty berkata...

dpt tag...
huhuhuhu...insyaallah...org wat scpt y mungkin yerr....tq byk2...

Webmaster berkata...

Akak Citizen,
Cian dia sampai berkejar... Hehehhe.. Nanti saya minta ngan orang yang tag saya hadiah untuk akak.

Kak Pah,
Elok jugak akak solat malam ni. Malam jumaat. Lebih afdal ni...

Kak Zai,
Hukhukhuk.... apa2pun kak zai kena jawab jugak dengan jawapan yang tip top....

Fiza,
Wah... masih setia ucap terima kasih.. Bagus2.. Pasni akan dapat keje lagi best lagi... Siapkan tau keje umah ni...

Dida,
hehheheh.. jawab jangan tak jawab. Masa jawab tu nnt kena control ayu. Kalo boleh kena sengih je sepanjang menaip.

Eyna,
ewah2... selamba dia tag org ehhh.. tersedak koi baca blog aok tadi bila tengok nama koi ada dalam senarai kena tag tu... Cheh...

Zetty,
Assignmt ni kena hantar minggu depan tau sebab lecturer nak chek.

Kamria berkata...

Alamak tertinggal kretapi da...
biasala FIFO so orang blakang... jawap blakang la yerr.. muahhaha.. TQ la sbb sudi senaraikan nama aku gak kat situ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.