Rabu, Julai 29, 2009

Layannnnnnn......

Jom layan kad kawen ni......


8 Juri Propesional:

Dida... berkata...

Salam..

Kad kawen yg unik dan paling sempoi yg pernah saya baca... :)

mesti org yg kawin tu kelakar orgnya kan?? heheheheh...

Eyna's berkata...

Kalau koi...takut nak gi kenduri ni...awal2 dah kabo..."sekeping saman kuhulurkan"...tak daya weh....

Tapi conpom sempoi giler...ada plak le jadi ikutan lpas ni jawapnye...

Fadh berkata...

ada gak yg snggup buat kad kahwin mcm nie...nie kad betul2 ker main2 jer nie...klau betul2...mmg patut dibuang campak ke laut bior makan dek jerung...punah bahasa melayu klau gni gaye nyer!

a kl citizen berkata...

betul ke idak kad kawin ni...
atau mitos sahaja?

Dzulkarnain Mohamad berkata...

kad tipu kut..xkan nak kasi makcik2 n pakcik2 kad gini gaya.. kad kawin pn bahan ber wasap2..x mengagak langsung hehe

ZOOL@TOD berkata...

Kalau hantar kat kengkawan yang sama sengal dengan pengantin ok le, tapi amat tidak sesuai untuk jemputan-jemputan lain (terutamanya orang yang lebih tua).

Kita orang melayu beragama Islam kaya dengan budi pekerti, tatasusila dan akhlak mulia.

Bahasa mencerminkan bangsa.

Saliza berkata...

Koi rasa ni kad memain jer ni..
X pernah dibuat org..n konfem x lps dr juri pro iaitu mak ayah pengantin, malu weh sedekad sebut dek org kg nnt

relevan berkata...

Kwn pernah jumpa kad jemputan pelik mcm ni juge..kat turut mengundang tu di tulis nye 'turut mengandung'...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.