Jumaat, Ogos 28, 2009

AWASSSS!!!!! Hargai LUBANG Hidung Anda......

AWASSSS!!!!!! Jangan tengok kalau rase tekak tu nak makan sedap petang ni!!!!!!!

video

Korang nak ke jadi camtu??? Sampai dah boleh buat ladang penternakan ULAT secara berkelompok kat dalam HIDUNG. Dah ada penyelesaian dengan IZIN ALLAH... Menggunakan sumber alam semulajadi dan disahkan HALAL oleh JAKIM.

Resdung!!!!!! Selesema tak reti nak berhenti!!!! KLIKKKKKK Banner kat atas tu....

Fuhhhhhhh....... LeGa.........

8 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Salam Echam..

kakcik dah 2 kali buat pembedahan mengeluarkan folip2 sinus melalui hidung!

relevan berkata...

Boleh buat benang ke ulat ini Echam?..

hai berkata...

cam tak caye je....seram koi!!tapi takkan ubat sapu je...tak yah ubat makan ke?

zetty berkata...

geli nyerr...x snggup nk tgk...eeee.... naek bulu roma...huhuhu

a kl citizen berkata...

first time tengok gambar ulat ni...

maiyah berkata...

salam.. opocot.. kusss semangat, mende lah nih takmau takmau hidung aku mula gatal tgk

LiNda berkata...

aaa...chum !

fuhh..memang geli arr ulat2 pemeliharaan ini .

Webmaster@Echam berkata...

Kak Cik,
Salam... boleh kak cik cite skit camne buang benda tu..

Abg Syed,
Jangan kata benang, siap boleh jadikan dawai terus.

Kak Hai,
Ubat sapu je koi ada. Ubat makan takde lagi wat masa ni...

Zetty,
Tulah... dh cakap jgn tgk...

Akak KL,
Saya pun 1st time tgk...

Kak Maiyah,
Jangan kak.... kang hilang lobang hidung...

Linda,
Baru tgk dh tebersin ke??? hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.