Rabu, Ogos 12, 2009

Camne??? Ada berani buat kat Malaysia?????

video

8 Juri Propesional:

endiem berkata...

tak sangup koi nak tengok....

zai berkata...

Nauzubillah..

tersentap nyawa akak sekejap melihat betapa ngerinya video ini..
ini cuma balasan perbuatan sesama manusia..bagaimana pula kita nak menghadapi hukuman Allah kat padang Masyhar nanti ? eeii..tak terbayang...

Webmaster@Echam berkata...

endiem,
Ngeri kan. Kalo kat Malaysia buat hukuman ni mesti takde orang nak mencuri. Tu baru mencuri. Belum lagi yang lain2.

Kak Zai,
Saya seronok sangat kalau hudud jalan kat Malaysia. Semua gejala yang ada hari ini sebab 1 perkara je. Hukuman dunia yang ada kat Malaysia ni tak tegas macam hukum Allah.

relevan berkata...

Sori echam..kwn tak dpt tengok kengerian ni...empehludin sungguh komputer opis kwn ni..

ZOOL@TOD berkata...

Perghhh ngeri tali perut teman nengok video ni. Tak sanggup nak replay.

hai berkata...

koi baca komen je...koi dah rasa serun..tak jadi nak nengok..!!

Saliza berkata...

Ngeri...
sampai x terkata dah

Webmaster@Echam berkata...

Abg Syed,
Hehhehe.. cian kat aok. Tak merasa tgk kengerian.

Zool,
Sabor wehhh.. Cuba mike pikir camne kalo buat gini kat malaysia. Mike setuju ke tak?

Hai,
Aok ngeri ke.. Belum kita dapat nengok live lagi yek...

Cikgu Saliza,
Aok jangan bagi budok2 tengok pulok. Kang ada mak ayoh yang komplen kat Buletin Utama kang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.