Rabu, Ogos 26, 2009

Jangan tanyer!!!!!!

Soalan-soalan yang boleh naikkan darah serta mengguris hati kalau ditanyer pada bulan puasa.

  1. Ko puasa tak arini???
  2. Aku nmpak ko macam cergas je.....
  3. Ehhh.. apa mimpi ko puase plak ni??
  4. Elllooooo kawan.... dekat gigi lu tu macam ada cili je...
  5. Ko bersahur kul bape tadi, kul 7 ehhhh??
  6. Nape aku ada bau kari ni yer????
  7. Aku tengok ko ni macam baru start puasa tahun ni?? Betul ke???
  8. Ni beli makanan banyak-banyak ni nak buat kenduri ke???
  9. Semalam masa Witir Pak Imam baca surah apa yer???? (untuk yang tak pergi terawih)
  10. Yang paling kejam.... Cuba ko baca niat puasa ko masa sahur tadi.. Aku nak dengar betul ke tak..... hihihiihi.....
Amaran!!!! Jangan ditanyer soalan-soalan diatas. Bimbang akan mendatangkan kecederaan parah yang membolehkan anda berbuka puase dengan menelan gigi sendiri nanti.

11 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Kadang2 bertanya tu bukan apa.. saja nak wat lawak bodo.. dah tak tau apa nak dicakap... :)

endiem berkata...

orang posa kena sabor..baru dapat pahala

Fadh berkata...

errr ko tak pose ke ari nie?

miss GAZA berkata...

haha
sabar jela klaw kena tanya gini..
tapi blan posa ni jugakla yg nak ajar umat dia bersabar sokmo pon!
hehe




eh bro,
posa x harini?
nmpak cergas je tu..
hehe
jgn marah ye!
graw2 saja..
=P



slamat mnunaikan ibadah puasa..
moga ramadhan kalini lebih baik dari sebelum2nya..
ramadhan kareem~
=)

MuMMy 2 Haqq berkata...

lagi satu...kalo org tny gini..LU NAK BUKA APE ARINI..lu jgn jwb pulak..BUKE BAJU! kompom org belasah lu bro..

Jejaka Desa berkata...

Kalau dia tanye gitu.Kite tanye dia balik la.Ngko pernoh makan kasut tak??...

Kalau dia mnjawab ande harapan la kejak lagi...

Saliza berkata...

Kalau tanya, harus kena jawab dengan
penampo..

zetty berkata...

biase tue laa klu org tnyerr mcm tue...tue nk brgurau2 tue...ilang kn penat brpuasa...hehhee

maiyah berkata...

salam.. itu lawak bodo jer tu nak wat ceriakan hati yg berkeriut kot..

relevan berkata...

Nasib je kopitiam tutup hari tu..

zai berkata...

KAK ZAI NAK TANYA GAK...ECHAM PUASA KE HARINI ??? HEHEHE....YEA YEA..TAK KENE..TAK KENE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.