Jumaat, Ogos 14, 2009

Kalau..........

Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap: woow, ciri-ciri isteri idaman…
Kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul…Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: mesti ada krisis dalaman nih…kesian
Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak macam sial…



Kalau perempuan lawa menolong lelaki yang diganggu
Lelaki akan cakap: heroin sejati…!
Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu…



Kalau perempuan lawa dapat lelaki hensem
Lelaki akan kata: ok gak la….
Kalau perempuan tak lawa dapat lelaki hensem
Lelaki akan kata: kesian.. mesti kena bomoh lelaki tuh!



Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu….
Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata:… patut pun kena reject…



Kalau perempuan lawa penyayang bin atan g
Lelaki akan cakap: perasaannya halus… penuh kasih sayang
Kalau perempuan tak lawa penyayang bin atan g
Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi…



Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: sedar pun diri…



Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: caring sungguh….
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu….



Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: dont worry.. I will make u happy forever
Kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: sikit-sikit nak nangis!! mengada-ngada…



Kalau perempuan lawa hantar-hantar email
Lelaki akan kata: sukenya….
Kalau perempuan tak lawa hantar-hantar email
Lelaki akan cakap: balik-balik email dia… boring

5 Juri Propesional:

MuMMy 2 Haqq berkata...

isk..isk..isk..lelaki owh lelaki...kenape tak penah bepuas hati? :p

miss GAZA berkata...

huuu
x fairnya..
apala naseb..



wahai laki2 diluar sana,
sesungguhnya cantiknya wanita itu adalah pada akhlaknya..
bukan pada paras rupanya ya..
heee

kakpah berkata...

Kesiannya perempuan yang tak lawa ni...
Kesiannya kakpah....

maiyah berkata...

salam.. aku pong tak lawa gak.. heee tapi aku puashati sebab tak yah nak lawa2 lg utk pasanagn.. lebih suka menyendiri

relevan berkata...

Kalau lah kalau wehhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.