Rabu, Ogos 26, 2009

Kembali Bersiaran....

Hehehhehehe..... Tajuk macam dok dekat TV3 je. aku dh kembali ke opis seperti biase. So bolehlah berblog seperti luar biase. ngeh..ngeh..ngeh.. Takde apa nak cerita sebab bila dh balik kampung semuanya best. Pulak tu bila sampai kat umah aku kat Pahang adik aku pun ada balik sekali. Sejak dia start keje dari tahun 2003 nilah kali pertama kitorang jumpa kat kampung sama-sama. Dahlah raya langsung tak dapat balik. Aku jugak yang best. Time raya cuti macam nak pegi melancong ke Eropah. Lama giler.. Itupun aku try nak mintak sebulan tapi tak dapat. Kalau kompeni aku sendiri mau aku cuti 2 bulan. Meraikan puase dengan sambut raya... hehhehehe....

2 Juri Propesional:

~0~ berkata...

meriah tue bang cuti sebulan....hahahahha

zetty berkata...

klu nk dpt cuti lme wat laa syrkt sndiri....nk jgk org keje kat situ...dpt cuti selalu...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.