Rabu, Ogos 12, 2009

Back to Memories.....

6 Juri Propesional:

Eyna's berkata...

Salam...

Tak silap koi ni cite yg main bola tampor tu kan...

AzMas berkata...

ingat... ingat... zaman koi skolah rendah kat Mayam citer ni main kat tv. Lepas tu asik nak buat "sumersok" - koi tak pandai nak eja.

Saliza berkata...

Menggamit memori ni...
Pasal citer ni la sume gile nak main bola tampar masa kat asrama dulu..

Kamria berkata...

Betui la tu crita bola tampar.. most bebudak perempuan yang sezaman ngan saya mesti tengok citer nihh...Mmg menggamit memori... teringat zaman bebudak dulu... dah berapa tahun tu ditinggalkan... ketika tu darjah 5 ke 6 ntah..? Pasal nak tengok crita nihh sanggup tak p kelas quran tajwid tu.. ish..ish...

Webmaster@Echam berkata...

Semua akak-akak je yang komen ni... Dulu zaman2 sekolah pun memang awek2 je minat cite ni. Yang lelaki mana layan. layan Gaban ngan Suria Baja Hitam jelah baru macho..... Hhahahah

Saliza berkata...

Echam,
Gaban dan Suria Baja Hitam punkawan layan gak..
Miss Comet, Chiaki lg..wah, nostalgia tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.