Jumaat, Ogos 21, 2009

Yesssssss... CUTIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam semua....

First sekali nak ucapkan Salam Ramadhan pada semua blogger-blogger yang berani gila dok follow Echam.Com. Tak takut kena santau agaknya diorang ni. Tak tau ke aku ni pengamal ilmu alam dan manusia darjah 4 serta ilmu hisap moden tahap teorem pithagoras. Untuk pengetahuan semua aku akan bercuti dari ber blog sehingga hari Selasa 25/8/2009. Cuti panjang beb. Malam ni aku akan berangkat balik ke Pasir Mas, Kelantan dengan Mek aku. So esok hari pertama puasa dengan Ayah ngan Mak Mertua aku lah. Hari ahad aku akan balik ke Jerantut Pahang untuk lepak ngan mak ayah aku plak. Dah lama diorang tak tengok cucu hensem diorang. Lepak kampung aku sampai hari Selasa baru balik KL. Lama tu dok kat Pahang. Macam-macam nak buat ni. Antaranya lepak kedai mamak diwaktu pagi sambil mengetea dengan Blogger Relevan Sokmo. Dengar cite dia dah sediakan port untuk mengeteh..... Kalo kantoi naik van jenazah kita wehhhhhh...... hahhahahah..... Apa-apa pun jumpa lagi pada hari Selasa depan. Sekian. Wassalam.......

14 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

wah.. ada ati nak naik kereta jenazah sebelum masa ek?? kang org tak kena santau, awak lak yang kena... jgn wat memain wehhhhh.. :)

maiyah berkata...

salam.. wah.. seronok ler balik posa kat kampung

AzMas berkata...

drebor memolek weh.

relevan berkata...

Weh..Echam drebar van jenazah tu kwn kenal..he he..akn ku tunggu dikau..

sonata anak kancil berkata...

selamat berpuasa ....selamat bercoti kat kampung...jeles orang balik2 kampung ni....eh eh eh...tak baik - bulan ramadhan bulan mulia...kang kurang pahala...

ZOOL@TOD berkata...

Berhati-hati ketika memandu. Selamat bercuti dan Selamat berpuasa.

Cikgu Jang .. berkata...

molek le tu....berhati2 di jalan raya. semoga anda selamat tiba....

Fadh berkata...

salam ramadhan nul karim

mazru(9m2mzr) berkata...

selamat bercuti wehh...aok hati2 lah berkereta nak balik ke pasir mas nt yek..

aok kabo ke relevan te,kala nak ponteng pose dtg tempat koi ni ade port baeekkk punye...

hehehe..selamat menyambut ramadhan yek

ummu Masyitah berkata...

Salam Ramadhan,
selamat balik Pahang. :)

Don Balon berkata...

Van jenazoh di dunia je echanc..
Di akhirat memang jadi jenazoh aok..kuikui
Apapun, selamat pulang ke gelangi..
Koi minggu depan..
Insya-Allah..

zai berkata...

Salam Echam..
Amboi senangnya hati dpt bercuti balik kg yer..dengar mcm sure heboh jer nie..kak zai pun terasa macam nak tumpang sekaki balik kelantan ngan pahang boleh tak..bukan banyak satu kaki jer..

~0~ berkata...

jangan jadi mayat hidup bang...hahahhah

Webmaster@Echam berkata...

Kak Cik,
Idak ler gitu.. hehhehe... TAPI nnt satu hari suka tak suka kena naik jugak...

Kak Maiyah,
Salam... seronok ler...

Mas,
Koi dh selamat sampai ni...

Abg Syed,
Nasib baik bulan pose. Kalo tak koi dah pau awak kat kopitiam tu...

Sonata,
Jom balik kampung..

Zool,
Selamat berpuase jugek dari teman...

Cikgu Jang,
Koi dah selamat sampai ni...

Fadh,
Salam ramadhan dari koi,

Mazru,
Nanti koi kabo ke dia.. hehheheh

Ummu,
Salam Ramadhan..

Don,
Aok balik gelanggi ke minggu ni. Selamat memandu wehhh....

Kak Zai,
Salam... LAhhhh.. awat kak zai tak habaq nak tumpang sekaki...

Edi,
Hahahhah.. tu yang taknak tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.