Isnin, September 07, 2009

Astaghfirullahhal Azim......

ASTAGHFIRULLAHHAL AZIM...... Tolonglah komen


17 Juri Propesional:

Don Balon berkata...

Baler beter..
Muka pun machanc ahli neraka koi tengok..

Webmaster@Echam berkata...

Benci koi nengok. Tak taulah apa deme mikir masa buat ni. Gone gamoknyer kalo kita kencing gambor mok ngan aboh demeh. Agok2 demeh ni maroh ke dok???

Saliza berkata...

Rasanya semua ni pegi sekolah tapi perbuatannya macam orang tak ada ilmu..Kalau anak murid koi ni, lama dah kena seligi..

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

saya doa moga Allah tunjukkan mana salahnya perlakuan mereka ini pada si pelaku sendiri...pasti mereka hidup dalam penyesalan

hidup dalam penyesalan adalah hukuman yang menyiksakan

pB berkata...

bengonggggg !!!!

Webmaster@Echam berkata...

Kak Saliza,
Diorang buat malu mok ayoh je. Kalu koi jadi mok ayoh demeh koi tok tahu mane nok letok muke. 1 malaysia tengok gambo demeh ni....

Kak Normah,
Saya doakan diorang cepatlah insaf sblm nyawa kena cabut nnt. Nauzubillah kalu tak sempat taubat.

PB,
Meme diorang ni bengong sbb 2 wat lagu tu. Nati rayo jemput datang rumoh deh. Salor dengae pasir mas dekat benar.

kakpah berkata...

setan-setan memang sentiasa berkeliaran
.
.
dalam bentuk manusia

Tyra Iskina berkata...

Bengong.. Ni antara perosak, memalukan BN je.. Koi org BN tapi hormat gak kat ulamak. Memalukan BN je wat perangai gitu. Semoga Allah laknat deme yang wat hal gitu.

ezzati berkata...

ada jugak manusia cmni....xtau nk ckp..huhu..sedih tgk

ZOOL@TOD berkata...

Kesiannya saya kat dua makhluk ni. Ni spesis yang tak tahu adab dan tak tahu jaga perasaan orang lain. Dan yang pastinya tak tahu malu.

Cikgu Jang .. berkata...

moga2 banggang 2 org tu mandapat balasan dari Allah TA...

Koi bapok le geram dan nak maroh ni....

Koyuki berkata...

hmm...kite doakan yang terbaek buat mereka yang berperangai begini

Hanya Allah yang mampu mengadili

maiyah berkata...

salam.. haaa itu mmg koreng ajar.. takyah ler nak wat camtu.. nanti kene tumbuh bintat2 baru tau langit tnggi rendah apalagi sendakan tok guru

Fadh berkata...

banggang...yahudi mana nie? nie laa anak bangsa yang glokal sesagt tue...nie laa hasil daripada puluhan tahun perintah dok dacing!!!!

relevan berkata...

Potong ANU mamat 2ekor tu..masuk kan dlm botol..maka jadi lah 'anu dlm botol'

Eyna's berkata...

Bangga betul deme buat pelakuan mcm tu ek...siap tesengih2 lagi...

Haa..sengihlah sangat...satu Malaysia tengah seronok nengok plakuan "murni" wok me smua tu...

Webmaster@Echam berkata...

Kak Pah,
Dah memang setan diorang ni

Tyra,
Memang melampau....

Ezatti,
Mmg sedih bila tgk perangai diorang...

Zool,
Kurang ajar sbnarnyer 2 3 org tu...

Cikgu Jang,
Amin...

Koyuki,
Yup... semoga apa yg diorang buat ni dpt pembalasan setimpal.

Kak Maiyah,
Mamenag patut pun kalau tumbuh apa2.

Fadh,
Tulah anak muda masa kini. Kalau nak tgk camne hebatnyer sesuatu bangsa tu kena tgk anak muda masa kini.

Abg Syed,
Tak mboh koi motong.. geli!!!!

Eyna,
Biorkan na.. esok2 deme taulah nasib camne...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.