Jumaat, September 11, 2009

CANTAS Advanced II

Untuk geng-geng sawit. Koi kena beli ni untuk Apak koi. Senang keje. Nama alat ni CANTAS. Di bangunkan oleh MPOB untuk kemudahan peneroka FELDA tapi harga agak mahal dalam RM3600. Tu sebab tak dapat sambutan. Mahal ngat regenyer....

6 Juri Propesional:

relevan berkata...

..Lor kwn nampok gmbo tu mcm buruh Indon kait buah jer..ishkk!..

Webmaster@Echam berkata...

Jangan tgk INDON tu tapi tgk alat dia tu. Perghhhhh.. kawan yakin 10 ekar setengah hari je...

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

memang cepat ya...
selalu jugak tengok orang cantas kat ladang kelapa sawit....
memang patutla beli

maiyah berkata...

ekekeke.. :D nape tgk indon ye tak, akak ada tgk kat majalah 3 TV3 ttg alat ni, mmg senang keje, tak penat dan byk hasil

Don Balon berkata...

Echanc..
rodonc koi di Pelangai kata tak praktikal..
ada org datang buat demo di tempat dia dulu..
dia ni pun ladang takde la luas sangat..dalanc 100 ekar lebih je..kuikui

Cikgu Jang .. berkata...

bale...mahel nya. bior koi guna manusal jelah kalau mahei gitu gaya...tu bisnes tu, bukannya nak tolong peneroka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.