Isnin, September 28, 2009

Jalan BN

Gambar ni aku snap kat jalan Jeli - Gua Musang. Macam haram. Muahahhahahah........


14 Juri Propesional:

Cikgu Jang .. berkata...

salam echam....lama tok dengor kabo awok...beraye sakan yek nampoknya...hehehe

al-mankaraqi berkata...

salam cham.


kah......kah...kah..............kah..........kah........

ander jugek orang berpolitik gayer ini lagi jaman sekarang har..........

kah............kah............kah..........kah........

duit yuran parti diyer ker buat jalan ter................kah...............kah...............kah............

ahli2 parti diyer sumbang singgit sorang ker buat jalan ter....................kah...............kah.............kah...................kah

buat malu ke masyarakat ajer..................kah............kah..............kah.............

kalar koi tok jadi ahli parti diyer koi tokleh lalu lar situ dak?..............................kah..............kah....................kah...........kah.........

kalar koi tok masuk maner2 parti.........kener cabut dulu jalan ter dak, baru koi boleh lalu................kah........kah..............kah.........

dia idup jaman batu ker.........................kah.................kah.................kah...........

tok sekoloh ker gayer koi ni....................kah..............kah..............kah.......

koi tok dayer betui cam...............................kah................kah...................kah................

Koyuki berkata...

uh uh uh...

Jalan BerokNa

haha~

mazru(9m2mzr) berkata...

hehehe..ander jugek jlan BN yak..

kala ade jalan DAP gone bentuknye yak...hehehhee

Don Balon berkata...

lawak yang selawak-lawaknya BN ni..kuikui

~0~ berkata...

ade tol ke jalan tue bang?

hahahahha

pB berkata...

apasal pB tak perasan

Tanpa Nama berkata...

Macam mana dengan bumi Allah?.... Kalu x mo ikut hukum Allah.. pergi la carik bumi lain.... Ni la susahnyer paler otak org ameno ni.. x dpt beza harta rakyat dgn harta ameno...

endiem berkata...

ada sambung lagi kot belah sana..hax3

INTAN RH berkata...

Kat Jeli mmg ada jalan BN.

BN = Bukit Nangka :)

relevan berkata...

Lor?..BN membawa maksud..Bukit Nenas..Jln Bukit Nenas..dan maksud terbaru BN adalah ''Berharap nasib''..kita tengok kita tengok he he..

kakcikseroja berkata...

Macam gitu pun ada ka???

Webmaster@Echam berkata...

Cikgu Jang,
W'salam... Koi ade je. Beraya mmg sakan sbb banyok umoh koi kena pegi. Dari kelantan koi ke Jerantut pastu ke bentong dan last sekali balik semula ke Kelantan. Tu yang jumpa jalan BN tu.... hehhehe

Al,
Koi numpang gelok jugek ler... Muahahhahahah.. bodoh punya umat....

Koyuki,
Beruk Mak Yehhhhhh.... hahahhaha

Mazru,
Kalo jalan DAP koi rase bentuk roket kot... hahhaha

Don,
Ntohlah wehhhh.. mmg lawak bangang diorang ni. Semua nak buat rete dia....

Edi,
Jangan risau. Kat kelantan jalan takkan ada tol. Bukan macam kat KL kita ni. Kuar umah je dah kena tol.

Pb,
Tok perasae ko. Sayo pun dok ingat kat area mano. Jupo ja teruh snap gamba pahtu jalae balik.

Tanpa Nama,
SOKONG!!!! Memang perangai ntah apa2... Semua nak buat rete dia. BANGANG!!!!!

Endiem,
Hoohohoho.... koi tok nampoklah pulok....

Intan,
Ada ehhhh.. Saya tak taulah....

Abg Syed,
Hahhhaha.. berharap nasib???? muahahhahahha.....

Kak Cik,
Kat sana macam-macam ada.. hehheheh

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

memang nama jalan tu , kut?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.