Rabu, September 09, 2009

Pesanan Hantu Raya


video

14 Juri Propesional:

endiem berkata...

Selamat hari raya wahai hantu raya

~0~ berkata...

eekekkee...antu raya wat ucapan raya..hahah..

pB berkata...

awalnyaaaa

kakcikseroja berkata...

alamak! tak dapat nak tengok.. currently not available la pulok..

relevan berkata...

Hantu raya aok kaler ijau yak Echam?..

ZOOL@TOD berkata...

Hantu raya pun tahu bagi salam. Orang Islam jumpa sesama Islam cakap hello? Baik jadi hantu raya.....

Cikgu Jang .. berkata...

Baguslah hantu raya tu...tapi koi tak berkenan satu je....cara bagi salam tu tak betul lalu sebutannya....tp ok gak idea tu...

maiyah berkata...

salam.. antu raye?.. nak bg duit raye ler hehe

Saliza berkata...

Amboi, berhemahnya antu raya..

Webmaster@Echam berkata...

endiem,
Hohoho... hantu raye yang tak boleh raye...

Edi,
Ucapan dari dalam tempat tahanan...

Pb,
Saje bagi awal sikit. Nanti lambat2 takut dah nak raye.

Kak Cik,
Rugi ler tak dgr ucapan terus menerus dari pusat tahanan.

Abg Syed,
Sbb apa warna hijau. sbb dah lama sgt hidup. Dah berlumut....

Zool,
Hehheheh.. salah satu cara nak perli tu...

Cikgu Jang,
Dah nama hantu. mane tau dia bg salam cara yg betul... hehhehe

Kak Maiyah,
Hantu raya ni takde gaji bulan ni sbb kena tambat. Keje takde...

Kak Saliza,
Sbb dok dalam tahanan kenalah berhemah. Kalau tak kena tahan lagi lama....

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

hantu pulak ni...
tak nak maafkan boleh tak?

ezzati berkata...

hehe..lawaknyeee

Webmaster@Echam berkata...

Kak Normah,
Akak maafkan saya jelah. Hantu tu tak payah maafkan. Nanti maafkan pon sama jugak. Time nak solat dia kaco gak nnt.

Ezatti,
Hehehhe.. saje je kasi happening skit...

Jejaka Desa berkata...

Jage molek weh...Pose dah ujung2 ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.