Rabu, September 16, 2009

Selingan


9 Juri Propesional:

a kl citizen berkata...

assalammualaikum...

best lawak raya ni ya

~0~ berkata...

heheheh...teringat zaman dulu..selipar jepun ilang pun kecoh...

relevan berkata...

Langkah penjimatan kos untuk terompah ni Echam..

Cikgu Jang .. berkata...

kahkahkah .....bale awok, koi tengoh lapor ni, sakit usus koi ketawa...

maiyah berkata...

salam.. belasah jer imam.. :D

Saliza berkata...

Echam,
kalau pakai terompah gitu gi mesjid, konfem selamat..Tak ada org nak curi.

Webmaster@Echam berkata...

Kak Normah,
W'salam, hehhehe.. saje wat2 selingan..

Edi,
Keh..keh..keh.. masa aku kecik dulu kalo org rembat selipar aku, aku rembat balik selipar tok imam...

Abg Syed,
Langkah penjimatan pastu sekampung dok gelok ke aok...

Cikgu Jang,
Kah..kah..kah... koi pun sakit perut masa memula tgk lawak ni...

Kak Maiyah,
Kalau saya jadi imam tu mau tak keluar suara masa solat...

Kak Saliza,
Memang selamat. Pastu boleh guna ramai2. Satu blok bleh guna terompah tu...

Dzulkarnain Mohamad berkata...

haha..dulu aku kerap beli apo sebab nak tengok katun2 lambok..lawak dia mmg ganas2.
entah ada lg x dia menulis katun dh lama x baca apo. apo pn x tau ada lg ke x skang ni

Webmaster@Echam berkata...

Zul,
APO ada lagi. Koi pun suka baca lawak lambok ni. Mmg pecah perut....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.