Khamis, Oktober 15, 2009

Bila Setan Mula Berbisik

Bangun tido - Tekak rase nak makan sarapan pagi Mc D.

Tengahhari - Tekak nak makan plak KFC dengan nasi beriani gam.

Petang - Tekak boleh plak bercerita nak pekena roti jala dengan cendol pulut.

Malam - Tekak cakap kalau makan Nasi Kukus Ayam Berempah mesti gempak.

Time nak tido - Sedapnyer kalau pelahap burger ayam time ni.....

Jawab aku: Woi setan selera makan, kalau nak merasuk aku pun tunggulah kompeni ni bayar gaji aku dulu. Dah-dah.. pegi jauh-jauh.. syoh-syohhhh......

14 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Huh! tu makan ke melahap???

Dah tu nak yang kat restoran je pulak!

Belum gaji ek? Gaji kakcik utk bulan ni dah lama tinggal sen je.:(

Koyuki berkata...

encik..

"eskrem vanilla letak coklat tabur..best gak"

~SETAN

Webmaster@Echam berkata...

Kak Cik,
Tak dapat lagi.. huwaaaaa..

Koyuki,
Dah2.. pegi main jauh2. Nak merasuk tunggu dinding kuar duit. hahhaha

~0~ berkata...

wah...tinggi btol slera tue bang..

pekena cendol pulut sedap tue...jom pekena sama

Fadh berkata...

bila setan mula berbisik....

maka ramailah yang jadi fasik.

relevan berkata...

Tunggu gaji tunggu bonus juge ni Echam..pas tu siap lah setan2 mula berbisik..cepat je pulok ngabih kan duit..

Bila nak lepak blkng kopitiam ni..awek2 kopitiam dah merindu ni.. :)

zetty berkata...

NAK MKN PIZA....
nafsu setan yang cakap...

pB berkata...

poso enam dah selesai ker??

Cikgu Jang .. berkata...

la.....makan lah ape nok makan sebelum doktor kata jgn makan.......
pastu baru le.....mula nak kata " hai, rugi dulu koi tok makan"

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

seksanya tak dapat gaji lagi echam ya...
akak doakan semoga Allah memudahkan rezeki datang utk echam

maiyah berkata...

ada gak setan merayap ye, halau jauh2 :D

Redz da Tsar berkata...

Huhu... Dirasuk nafsu makan masa gaji tak masuk lagi... Kalau dah masuk, agaknya ada lagi tak perkataan 'nafsu makan' tue?

mazru(9m2mzr) berkata...

pagi sok nye pulok..."moh ngeteh weh" kata relevan..hehehe

Pencetus Ilham berkata...

asal tang sini aku cam terasa ha... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.