Isnin, Oktober 12, 2009

B.O.S.A.N

Arini datang keje dalam mood separa sedar. Atau lebih tepat ikut bahasa pasar budak-budak punk gua malas. Malas atas beberapa sebab yang boleh membuatkan jantung serta pale otak aku mengecut tahap perah ampas kelapa. Makin hari aku makin bosan serta jelak nak datang keje. Dalam masa dok datang keje ni aku juga sedang ligat cari kerja lain. Ada sesapa tak minat nak beli kompeni aku ni?????

16 Juri Propesional:

Kamria berkata...

Klu la ada yg beli... x la serabut sgt kepala kita ni kan...

kakcikseroja berkata...

ke bila kena beli lagi serabut???

u. Masyitah berkata...

erm tak dapat lah den nak nolong.

MuMMy 2 Haqq berkata...

apa nama kompeni lu? gulung tikar sdn bhd ke? hehehhee....

Webmaster@Echam berkata...

Kem,
Kena tgk gak. Kang ada yg beli kena tendang plak keluar.

Kak Cik,
Betul tu, bila ada yg beli lg pening.

Ummu,
Sekadar luahkan perasaan je tu...

Rina,
Weyyy.. suka-suka lu je.. hahhaha

Koyuki berkata...

10 hengget amacam??

on?

Webmaster@Echam berkata...

Koyuki,
5 hengget pun gua on je...

~0~ berkata...

ni kira jual bundle ke hapa bang??

Cikgu Jang .. berkata...

Hamun tahap 5 awok ter...echam
hehehehe....apa kata pegi tidur aje....hilang le bosan ter

endiem berkata...

jangan mengecut macam perah hampas kelapa..kali ke 7 dah lah.

relevan berkata...

Ok echam..kwn beli kompeni aok..aok beli kompeni kwn..nanti jumpa kita bincang harga ket kopitiam..

Webmaster@Echam berkata...

Endiem,
Hohohoho.. koi kecut macam aam kecut je...

Abg Syed,
Ok set, nanti kawan balik kita bincang. Projek lembu apa cite wehhhh. Aok dah tanyer belum.

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

tengah datang bulan ke? ingat orang pompuan je yang buang tebiat tak tentu pasal

lipislady berkata...

Sallam, kala bosan datang keje tido ajalah kat umoh...

zai berkata...

Salam Echam..

apa cite nie..ada kerja pun merungut tak der kerja pun merungut...hmm...macam2 adala echam nie..

Webmaster@Echam berkata...

Kak Normah,
W'salam, Tgh naik hangen ngan kompeni. Gaji tak bayar...

Rodong Lipis,
Salam, Itu yang koi buat sbnornyer.. Hehhehe

Kak Zai,
Salam, tgh berangen ni. Gaji kompeni tak bayar2 ni. Haprak betul....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.