Jumaat, Oktober 23, 2009

C.U.T.I

Masa korang baca posting aku ni, aku tengah bersenang lenang makan ketupat daun palas, nasi berlauk ikan aya, kuih akok sambil menghirup secawan kopi panas di beranda sebuah rumah di daerah Pasir Mas. Perghhhh... nikmatnyer bercuti disaat hati sedang gelora dibadai masalah kompeni. Huhhhh.. ayat yang mampu mencairkan kekebalan kesetiaan seorang suami kalau diucap oleh sang awek. Dok gitu Cikgu Fadh... hahhahahah....

8 Juri Propesional:

Fadh berkata...

ha ha ha gitu gitu....ngape tetibe koi yg aok tanye weh...lain macam je bunyik nyer...molek nyer aok tanye don balon...dia lagi expert kuikuikui

kakcikseroja berkata...

Salam Echam.

Senang hati nampak? (Eh! nampak ke?) Kakcik pagi ni makan nasi kerabu + gulai ikan tongkol.. ni tgh pening la pulak.. terlebih makan kot!

pB berkata...

nok kelik re'tekkkkkkk

endiem berkata...

cuti lah..kalau gaji tak dapat..

zetty berkata...

wahhh minum air kopi panas...usshhhh...layan tue...

Cikgu Jang .. berkata...

koi cuti jugak...2 hari je....esok dan lusa ...hehehe

relevan berkata...

Kwn kerja Ot..alahai..
tukar je kompeni baru Echam..tak pun kita buka kompeni sendiri..

Webmaster@Echam berkata...

Fadh,
Koi saje je letak name aok.. hehehhe

KakCik,
Kena senang hati selalu. Asek pk kompeni je nnt boleh sakit jiwa.

pB,
Meh ler join... sedapnyer...

endiem,
Koi cuti ler... letihlah pk kompeni ni...

zetty,
Sedap... nak tak???

Cikgu Jang,
Aok cuti sbb tak sehat.. hehheh

Abg syed,
Nak bukok kompeni apa wehhhh??? Bagi idea sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.