Rabu, Oktober 28, 2009

Dalam Pencarian (Suzuki GP125)

Semalam Abg Syed ada postkan zaman dia merempit. Aku pun ada gambar zaman aku merempit tapi nanti 10 tahun baru aku postkan. Tunggu gambo tu pudar dulu. Dalam dok berulang alik kerja ni aku dah boringlah naik kereta. Selain dari berjimat dapatlah jugak aku kembali merempit. So dalam dok meninjau-ninjau motor ni, semua motor aku tak berkenan. Tak kena dengan jiwa orang kabo. Aku tengah mencari sejenis motor ni. Motor Jipang. Aku nak beli motor jenis ni pulak. Baru nampak otai. Lagipun motor ni moto klasik. Kalau dulu dalam majalah gila-gila terkenal dengan cerita Jaki Jipang.

Motor Jipang ni nama sebenarnyer Suzuki GP100 dan Suzuki GP125. Kalau dapat nak make up cantik-cantik sama cantik ngan adik aku kat Sibu tu. Hehhehe... Ekzos kasi belah biar bunyi bingit sikit masa tengah tarikkkk.. huhhhh.. Bahagian enjin aku akan crome kan sampai kalau orang takde cermin nak bersikat boleh pinjam cermin kat blok moto aku. Itulah serba sedikit perancangan ganas aku untuk kembali semula ke arena merempit. Mungkin lepas ni aku akan tukar header tu kepada ECHAM JIPANG.... hahahhahah

11 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

aduuuuuuuuuhaiiiiiiiiiiii..... :)

~0~ berkata...

wah...cun bang...pastu kena pulak ngan suar jeans bell bottom, pakai kemeja bkak dada ngan jaket kulit ade rambu kat lengan...memang smart la...

Koyuki berkata...

hahaha..setuju dgn Edi..

lawa motor ni..

beli bang..
nanti bleh merempit sama..

erk

Webmaster@Echam berkata...

KakCik,
Nape mengeluh... Tak sesuai ke saya merempit...

Edi,
Ko ingat aku Sarip Dol samseng kampung dusun ke...

Koyuki,
Hehehhe.. nanti bila nmpak ada remaja klasik merempit guna jipang tu jangan melintas tau.

pB berkata...

beli jer

relevan berkata...

Kau kena duduk kaki kangkang macam itek bila bawa moto Gpang ni..

Memang klasik..tu belum lagi dengan Honda CG 125..TRS Racer dan yang paling mahal orang cari adalah Yamaha YB..

Bila kau lap tentu Mat rempit sekarang ni meleleh air liur tengok.. he he

endiem berkata...

moto jenih ni kalau tak silap masih ada kat jalanjalan raya lagi... tapi separuh separuh tempat orang dah buat sauh bot laut dalam..

Cikgu Jang .. berkata...

bagi koi............bapok le sesuai ngan awok ter....kat purun ni ade sebuah, pakcik peneroka yg punya...mengkala awok nok, koi cuba tanya sama ada dia nak jual atau tak...

Fadh berkata...

ok gak idea aok nie...moh pakat ramai2...kite tunggang motor klasik nie...kite gmpur geng2 rempit...kasi ajar diorg...jgn berlagak sgt...biar diorg rase penangan geng2 otai plak he he he

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

kalau dah nama lelaki...
tak gi jauhlah...

nak motor jugak...

maiyah berkata...

mmg klasik tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.