Isnin, Oktober 26, 2009

Falsampah (Updated)

Berbuat baiklah kepada seseorang yang merokok disebelah anda...

Manelah tau itu rokok terakhirnya...



Psstttt: Falsampah ni aku rembat kat dalam paper KOSMO.... haahhahah

12 Juri Propesional:

Redz da Tsar berkata...

Haha. Terbaik~

Cikgu Jang .. berkata...

aok jgn kabo gitu.....berasa hati rodong2 yg merokok ter..hehehe

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

ada betulnya jugak...

zai berkata...

salam echam,

hahaha..falsampah terbaru yang sangat terkesan dihati ini..mulai esok kak zai akan duduk disebelah perokok dan tolong pegang rokok utknya..amacam ok tak ?

endiem berkata...

Berbuat baiklah kepada sesaorang yang merokok disebelah anda.. manalah tahu kot dihulurnya sebatang..

Precious berkata...

Kehkehkehhh ... Thanks 4 d reminder!

Koyuki berkata...

encik perokok tegar ke?

=)

ummu masyita berkata...

Falsampah yang bukan sebarangan.
:).

~0~ berkata...

Falsampah memang bermakna.nak-nak kepada saya anak kepada perokok tegar...

Webmaster@Echam berkata...

Duan,
Hahha.... Sangat baik...

Cikgu Jang,
Koi dah tambah sikit.. Hehheheh

Kak Normah,
W'salam. Betul tu. Nanti akak praktikkan tau...

Kak Zai,
Itu tempah maut namanya... Jangan 2x

Endiem,
Kah..kah..kah... Lagi hebat falsampah aok..

Precious,
Sama-sama kasih... hehehhe

Koyuki,
Saya tak hisap rokok tapi hisap asap rokok kawan-kawan :((

Kak Ummu,
Falsampah yang boleh buat perokok tegar pukul saya smp koma.. hehehhe

Edi,
Samalah kita.

Fadh berkata...

huh bab rokok koi mmg bangkang!

Webmaster@Echam berkata...

Fadh,
Aok hisap rokok ke wehhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.