Jumaat, Oktober 30, 2009

Lamborghini Revention

Memang lawa kete ni. Jual ladang sawit 10 ekar pun tak dapat lagi beli.




























13 Juri Propesional:

Fadh berkata...

nanti laa kot2 mboh jadi kaya raya sok, kite pakat beli sorang se...pas te kite letok belakang rumah, buat reban ayam...tok pn sekarang nie buat amal ibadat banyok2...kat syurga nanti, kite pakat berlumba kat dalam syurga...gone?

endiem berkata...

cari jugaklah satu.. bawak gi kait buah.

~0~ berkata...

woo..smart bang..da cam jet pejuang pun ade da tgk...

~0~ berkata...

woo..smart bang..da cam jet pejuang pun ade da tgk...

ezzati berkata...

lawa gilessss

relevan berkata...

Sabar Echam..mana tau kita dapat pakai kereta ni sorang 2 biji..itu jam kita jalan2 kat Kerayong tayang2 sama cikgu Fadh dan Mazru..baru melopong belaka laka..

zetty berkata...

lawo sangaaaaatttttttttttt....
bile laa dpt merasa yerr...dlm mimpi kot...hehehe..berangan dlu...mane tau jd kenyataan...hehehe

Redz da Tsar berkata...

Kalau aku beli nie memang aku tak selamat dari kes pecah rumah, rompak, culik, pecah amanah, rasuah dsb... jadi, utk mengelakkan perkara bruk, baik aku beli Dutsun yang diupgrade jer... haha

Finaz berkata...

lawa3..mmg lawa. agak kalo kaler putih pun lawa kan?

Saliza berkata...

Fuh, smart giler kete tu.
Padan dpt tengok pun jadi lah.....

Cikgu Jang .. berkata...

koi takmboh pakai kete tu. Takut jadi perhatian perompak dan penyamun. nanti anak bini pulak jadi susah, pastu kena keluar pulak belanja gajikan bodyguard....hehehehe...cakap org tak mampu....

mazru(9m2mzr) berkata...

fuhh..mmg cun

LIPISLADY berkata...

Kala kaya esok nok juge beli satu nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.