Rabu, Oktober 21, 2009

muahhahahhahaha....

Indon-indon... tak habes-habes nak provok rakyat Malaysia. Tak paham aku. Kita gelak jelah kat diorang. Gelak dengan kejam... muahahhahahahhahahahhhah...... muahahhahahahhahahah... muahahhahahahhaa.... muahahhahahahah......





Align Centre























13 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Pedulikan provokasi mereka.. Bangsa tak sedar diri yang 'mencari makan' di sini.. tapi tak pernah tahu bersukur dan berterimakasih ... grrrrrrrrrrrrrrr........

ezzati berkata...

org indon x sedar dirikkk

pB berkata...

pedulikan aja.....

relevan berkata...

Adussh Pak..ngobrol2 apa apaan nih..

~0~ berkata...

dasar bengong bengap...

~0~ berkata...

dasar bengong bengap...

~0~ berkata...

dasar bengong bengap...

hai berkata...

ajak la diorang datang sini..hangkut pendatang2 dia yang menyemak kat bumi malaysia!!!

zetty berkata...

geram yerr tgk...
diorg nie sbnrnya x sedar diuntung...kan kite berjiran kenapa nie semua blh berlaku...
dunia2...pelik...

Fadh berkata...

muha ha ha ha ha ha ha hahaahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Cikgu Jang .. berkata...

tak heran le kalau bencana selalu melanda negara diaorang....bangsa yang tak ngenang budi.....happrak

ummu masyita berkata...

ntah apa2 ntah diorang nih.Dah macam-macam bencana pun nak ganyang Malaysia.Erm tapi rasanya kita tak yah layan diorang nih.Pembantu saya pun cakap,tak guna nak ganyang Malaysia,nanti rakyat dia tak leh cari makan kat sini

Zdin berkata...

Jangan sampai aku buka langkah & Amalan Silat Gayong udah lee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.